Altobelli Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei, har et problem her. Innstalerte en demo, også gjorde jeg en feil, slik at jeg fikk opp tusenvis av winrar filer på skrivebordet. Jeg slettet disse, men neste gang jeg slo på pcen igjen fikk jeg samme problemet. Noen som vet? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tror du at det er et malware-problem? Er demoen fra en uoffisiell side, og hva slags feil gjorde du? Hvis dette er en selvforskylt feil, er vel dette å betrakte som gal kategori? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg aner ikke hva det kan være, og siden jeg lastet ned fra kan vel betraktes som en uofisiell side. Er bare utrolig irriterende å måtte fjerne 100filer fra skrivebordet hver gang jeg slår på pc'en. Noen som har noen idèer på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 du kan gå inn på øverste link i signaturen min, se på veiledningen og gjøre punkt 2 (post MBAM og combofix logg) så får vi se om det er malwarerelatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå