Sk!ppy Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hm. Jeg prøver igjen imorgen. Natta for nå - Jeg kommer tilbake med respons. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg tenker litt på å kjøpe en 200mw rød laser, men er CR2 batterier dyre og vanskelige å få tak i? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 jeg tenker litt på å kjøpe en 200mw rød laser, men er CR2 batterier dyre og vanskelige å få tak i? Du får 2 cr2 batterier + lader på DealExtreme for noen tiere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 hmm, jeg har lett, men da fant jeg bare laderen. har du link? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Finnes det noen grense for sivilt bruk? Eller hva er den kraftigste man får kjøpt? Laser man bruker ved alarmer osv, kan ikke være kraftig da de står hele natten å lyser på ett sted. Spesiell type laser? Endret 8. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Prøvde med to ballonger nå, omtrent samme fokus, den mørke sprakk nesten med en gang, har prøvd den hvite nesten minutt nå, venter forsatt Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tror jeg ødela laseren min nå nettopp, jeg skulle fokusere den, så ble den plutselig veldig løs, og den fokuseringssaken falt av, Dioden knakk, og den funker ikke nå. What to do? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Dioden knakk sier du? Da er det nok ikke så mye du kan gjøre. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Dioden knakk? Helt sikker? Den er ikke så enkel å få ut. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Liksom, det var ikke selve dioden, men de jern'trådene' den er festet til. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Så laseren funker, men linsen har mistet gjengene? Blir nok ikke lett å fokusere den, men kansje du kan låse den fast i en posisjon som funker? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Finnes det noen grense for sivilt bruk? Eller hva er den kraftigste man får kjøpt? Laser man bruker ved alarmer osv, kan ikke være kraftig da de står hele natten å lyser på ett sted. Spesiell type laser? 500mW er grensen akkurat nå, men man får kjøpt mye sterkere fra diverse steder. Lasere brukes vanligvis ikke som alarmer, thank you very much Hollywood. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 nei, Selve dioden. Eller, Det er kanskje ikke diode det heter, sånn lite kretskort, som har jernstenger som har ryki? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Lasere brukes vanligvis ikke som alarmer, thank you very much Hollywood. Hehe, en usynelig fotocelle må da være mye bedre. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 nei, Selve dioden. Eller, Det er kanskje ikke diode det heter, sånn lite kretskort, som har jernstenger som har ryki? Er det de jernstengene som gir elektrisk tilgang fra batteriene til kretskortet? Isåfall er det bare å lodde sammen igjen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ok, det er nok bare de. Men de er liksom røket ut av selve hullet sitt, noen som ville gjort dette for meg om jeg sendte laseren til de, og på en måte ville gjort dette sikkert? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 De bruker lite laser siden det er lett synelig for potensielle tyver, de bruker heller IR stråler, de har testa det på Mythbuster på Discovery channel. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er vel uansett ein laser, uavhengig om det er synleg lys eller IR strålar som kjem frå laseren. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvor man får IR lasere ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvor man får IR lasere ? O-like, Dragonlasers. Sikkert fler, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå