svelemoe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) min 50mW klarer seg veldig lenge på batteri frå plantasjen... Har pot modda laseren no , tok ikkje nokon sjansar, så eg snudde skruen berre 180° mot klokka. Blei ein del stygge riper på laseren, though :/ og eg trur ikkje eg fekk den heilt inn den siste linsa, så den er pittelitt ufokusert, blir liksom ein stor, men lyssvak, ring rundt prikken på veggen... Men eg syns den vart litt kraftigare. Skal sikkert ha meg ny laser til jul anyway.. Endret 30. oktober 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Nice, har du testa rekkeviden ? Endret 30. oktober 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Grix Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Trodde 180 grader ville ha drept laseren med en gang, er nok sikkert noe begrensing i driveren. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vart ikkje noko mykje meir rekkevidde, men eg meinar at den kanskje lyste LITT sterkare, testa utanfor huset mitt og lyste opp på fjellet (vel 2km avstand, kansje meir) og såg prikken tydeleg, sjølv med blendande gatelys på Eg blir vel nødt til å teste den skikkeleg snart. Sjå om eg har fått auka rekkevidda.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 :O No kan laseren brenne svart tape(elektrikartape) mykje raskare Om tapen er litt stram kan den lett kuttast over på 10 sekund med min kjære laser Lenke til kommentar
antex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 jeg fikk for et par uker siden en 200 mW rød laser fra dealextreme og nå har jeg lyst på en skikkelig en hva er det beste jeg får til 3-400 dollar? må brenne ting lett og helst være godt synlig. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 jeg fikk for et par uker siden en 200 mW rød laser fra dealextreme og nå har jeg lyst på en skikkelig en hva er det beste jeg får til 3-400 dollar? må brenne ting lett og helst være godt synlig. http://o-like.com/b2b_cpinfo.asp?id=991 lett. Lenke til kommentar
antex Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 tror du den brenner ting mye lettere en 40 dollars 200 mw røde lasern fra dealextreme? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis du kun er ute etter brenning ville jeg heller brukt pengene på en 8x bluray fra et medlem på laserpointerforums.com, men da vil ikke strålen være like synlig som den grønne. Men den grønne skal kunne brenne sykt bra den og. Lenke til kommentar
Zarabocer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 har akkurat bestilt en 200mW laser. kan den vere farlig og lyse på noen med ved et u hell? lurer ogå på om den er noe god, og er den true eller ikkje? her er den: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 kan den vere farlig og lyse på noen med ved et u hell? Jepp. lurer ogå på om den er noe god, og er den true eller ikkje? Minst 180mW, maks 210. Vanligvis rundt 195-200mW. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er noen unger eller ungdommer som leker seg med laserpenn på kveldstid her i borettslaget for tiden. Grønn stråle, aner ikke hvor mange mW. De lyste inn på rommet mitt (hvite vegger) gjennom vinduet nå nettopp, voldsomt irriterende. Lyste opp et område på 5-10cm i diameter fra ~100m ganske sterkt, men vet ikke hva som var refleksjoner og hva som var selve prikken, prøvde å unngå å se for nøye på den... Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er noen unger eller ungdommer som leker seg med laserpenn på kveldstid her i borettslaget for tiden. Grønn stråle, aner ikke hvor mange mW. De lyste inn på rommet mitt (hvite vegger) gjennom vinduet nå nettopp, voldsomt irriterende. Lyste opp et område på 5-10cm i diameter fra ~100m ganske sterkt, men vet ikke hva som var refleksjoner og hva som var selve prikken, prøvde å unngå å se for nøye på den... Bare drittunger som finnerpå sånt. Heldigvis ingen som gjør akkurat det her jeg bor. Har bestillt laser selv (link), kommer ikke til å terrorisere noen. (Kommer til å poste bilder når jeg får laseren, enten her eller i DX tråden..) Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er noen unger eller ungdommer som leker seg med laserpenn på kveldstid her i borettslaget for tiden. Grønn stråle, aner ikke hvor mange mW. De lyste inn på rommet mitt (hvite vegger) gjennom vinduet nå nettopp, voldsomt irriterende. Lyste opp et område på 5-10cm i diameter fra ~100m ganske sterkt, men vet ikke hva som var refleksjoner og hva som var selve prikken, prøvde å unngå å se for nøye på den... Hvor bor du tørr jeg spørre? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 håper alle her på forumet tar avstand fra all plaging med laserpenn, er voldsomt irriterende. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 håper alle her på forumet tar avstand fra all plaging med laserpenn, er voldsomt irriterende. Jeg gjorde det èn gang, Til mitt forsvar lenge siden. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) http://www.smp.no/article/20091113/NYHETER/921569576/1002 Aj aj aj, i heimbygda til og med At folk kan vere så uforsvarlege er heilt for jævlig. Endret 13. november 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det er ille. I nerheten av flyplasser har jeg aldri vært inærheten med laser penn, og lyser ikke opp mot himmelen der jeg ser fly, og sånnt forsikrer man seg om først! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) En forhåndsregel er ikke sikt på ting som blinker i himmelen, kan være en stjerne eller et fly. Jeg har nok også vært slem å sikta med laserpenn på hus, men som LaCrouX sa, det er lenge siden, og jeg visste ikke helt hva laser var. Endret 14. november 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 http://www.smp.no/article/20091113/NYHETER/921569576/1002 Aj aj aj, i heimbygda til og med At folk kan vere så uforsvarlege er heilt for jævlig. Hva faen er galt med folk? Blir trist av å lese sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå