Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Oh, det der har jeg lest om. Det er forskjellige "modes" en diode kan gå inn i og noen vil lage rare effekter. Husker ikke helt nummeret på den effekten som er avbildet der, men det kan også være en lens-feil, men tviler på det da den forekommer hvis du holder hardt og stabilt på knappen. Tror det er en feil som ikke du kan fikse selv, dessverre. Ta kontakt med leverandøren og spør om å få en ny, burde ikke være noe problem (forhåpentligvis.) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 SÅ ille er det ikke, det plager meg ikke så mye at jeg gidder å styre med Dealextreme. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Idag kom endelig min nye 100mW 405nm Laser fra DX Et ferskt bilde av trioen under: Endret 5. oktober 2009 av khaffner Lenke til kommentar
mathos Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjøpte laser på biltema. Batteriene holdt til kanskje 15 minutters effektivt bruk. Er det foresten SÅ gøy å leke med (ordentlige) lasere? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja! Er ganske awesome å skape en solid kraftig lysstråle midt i nattemørket, tenne siggen til folk med laser og showe off generelt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Min grønne 10mW ser helt lik ut som den sorten du har to av khaffner. Edit: hva kosta laserne, og hvor kjøpte du dem ? Endret 5. oktober 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Forundrer meg ikke, det er bare innmaten som er forskjellig Mr. A, her Endret 6. oktober 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå som jeg har 200mw Rød og grønn, og 100mw blå/lilla, hva er neste laser jeg burde ha i samlingen? en anne farge? en i skikkelig kvalitet? hva mener dere? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sterkere 405nm! Kjøp deg en 8x build! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lag noe hjemmesnekra lasershow/projector! Gjerne med flere farger! Lenke til kommentar
Grix Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hvor? Fra folk på laserpointerforums.com Eller kjøp deg en scanner med flere farger som überadri sa Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fikk http://dealextreme.com/details.dx/sku.11315 posten i dag, men ser ikke ut til at den klarer å tenne fyrstikker. Noen som vet hva grunnen kan være? Jeg har stilt på strålen så den blir mer fukusert. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Muligens du ikke har fokusert den ordentlig. Den skal være ekstremt liten (vel, laserdotten altså) når den lyser på fyrstikken. Edit: Jeg hadde også problemer i førsten grunnet dårlig fokusering. Endret 7. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Har noen her prøvd verdens kraftigste lommelykt? Frister sykt med en sånn! Endret 7. oktober 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Glemte du å oppdatere CTRL+V eller …? EDIT: Der var en oppdatert ja. Vel, har sett en slik og må si det frister utrolig. Men jeg skrev tidligere i tråden om en brennende lommelykt som kunne lages for rundt 200 kr tror jeg (om jeg husker rett.) Det må jeg seriøst gjøre engang. Endret 7. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Wow, håndholdt lyskaster er en bedre betegnelse! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Glemte du å oppdatere CTRL+V eller …? EDIT: Der var en oppdatert ja. Vel, har sett en slik og må si det frister utrolig. Men jeg skrev tidligere i tråden om en brennende lommelykt som kunne lages for rundt 200 kr tror jeg (om jeg husker rett.) Det må jeg seriøst gjøre engang. Kan du gi meg link? Lenke til kommentar
Sondre34 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 http://www.greenlaserbeam.com/ Det står <5mW og 12000 feet. er det noe som ikke stemmer her? og den prisen da, for 5mW Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 http://www.greenlaserbeam.com/ Det står <5mW og 12000 feet. er det noe som ikke stemmer her? og den prisen da, for 5mW Usaklig dyrt, du får samme laser for 10$ her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå