Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Høres ut som du hadde trengt en 5mW grønn Evt. kan du kjøpe en 5mW rød, men de er mye mer 'vanlige' og sees ikke i mørket så godt. 5mW grønn ser man strålen, spesielt nå da vi går til mørkere tider. IR-stråling er et problem med billige DPSS-lasere, men når den er på kun 5mW, så bør man ikke være engstelig. http://dealextreme.com/details.dx/sku.91 70 NOK. Gratis frakt. Den er vel ideell til deg, ifølge beskrivelsen du kom med. Endret 19. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
GeO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ypperlig, den blir nok bestilt. Mange takk! (Bare jeg ikke blir hektet nå da, og kommer tilbake om noen uker og vil ha flere mW og færre nm ... ) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Haha... vær beredt på flere lasere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tror ikke du kommer tilbake om noen uker, siden du akkurat har motatt produktet. Lenke til kommentar
doclazer Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 LASER POWER METER! Er det noen som har en Laser Power Meter? Jeg er interessert i å måle styrken på mine laserpekere. Har en RPL som i gjennomsnitt holder 475mW. Får snart en 8X blu-ray som skal holde rundt 410mW. Vil gjerne teste dem. Lenke til kommentar
doclazer Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 LASER POWER METER! Er det noen som har en Laser Power Meter? Jeg er interessert i å måle styrken på mine laserpekere. Har en RPL som i gjennomsnitt holder 475mW. Får snart en 8X blu-ray som skal holde rundt 410mW. Vil gjerne teste dem. Ønsker å bekrefte styrken. Ingen Laser Power Meter på Østlandet? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Ikke som jeg vet, iallefall. Selges kun i USA og China, afaik. Sjekk laserpointerforums. Lenke til kommentar
Construction Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Min red laser 200mw DX 11315 har plutselig blitt mye svakere! kan ikke brenne eller noe lengere med fulladet batterier. er det batteriene såm er slitt ut eller er det laseren såm har blitt slitt ut? batteriene er sku.932 burde jeg bestille nye batterier? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Har du overheatet den? Altså, brukt den for lenge i strekk? Kan du huske det har skjedd? Det kan også være at batteriene ikke fungerer optimalt lengre. Også kan det være en feil med komponentene, men først ville jeg prøvd splitter nye fult opplada batterier. Det kan hende at de har mista maksimum volt kapasitet, siden de er billige Kina-batterier. Prøv nye først, det hadde jeg iallefall gjort. Lenke til kommentar
Construction Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Har du overheatet den? Altså, brukt den for lenge i strekk? Kan du huske det har skjedd?Det kan også være at batteriene ikke fungerer optimalt lengre. Også kan det være en feil med komponentene, men først ville jeg prøvd splitter nye fult opplada batterier. Det kan hende at de har mista maksimum volt kapasitet, siden de er billige Kina-batterier. Prøv nye først, det hadde jeg iallefall gjort. jeg brukte den veldig lenge i strekk, så trodde jeg batteriet gikk ut men etter jeg ladda den var den enda svak Lenke til kommentar
Sondre34 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da var laseren i hus Synes den er kjempe fin, men klarer ikke vente til det blir mørkt . siden den bare er 30mW så er det ikke lett å se strålen i lyset. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Min laser er bare på 10mW, og jeg kan se den helt klart når det begynner å mørkne litt Lenke til kommentar
Sondre34 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Den var veldelig tydelig når det ble mørkt ja Fikk lyst litt på stjernene i kveld :!: Jeg hadde også besilt en 5mW rød laser: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22336 Jeg trodde det var no billig greier som lyste maks 5 meter. ble veldig overasket når jeg fant ut att den lyser godt over 200 meter. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Rart, min 50mW grønn funker plutselig ikke lengre. Hmmm. Vel, nytt innkjøp av grønn nå snart da tenker jeg meg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Imorgen henter jeg min 100mW Blueray laser, slenger ut bilder Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Flott! Du vil (forhåpentligvis) elske den Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) kjøpte for ikke så lenge siden en blå laser, den viste seg til å være diode ikke laser. Jeg fant så feil med den og skal nå sende den tilbake til Hong Kong og få tilsvarende grønn LASER. I'm happy Endret 2. oktober 2009 av NarilS Lenke til kommentar
Construction Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 hva gjør jeg visst laseren min er overheated?? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er nok ikke så mye du kan gjøre med det, blir dioden overheatet for lenge vil den miste kraft og etterhvert bli ødelagt, rett og slett. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor gir min grønne 200mW et slikt rart mønster utenfor strålen? Se bilde under. Dette mønsterer varierer i styrke etter hvor hardt og stabilt jeg holder inn knappen, og hvor lenge jeg holder inne. Hva er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå