Gå til innhold

Lasertråden – for oss interesserte

Anbefalte innlegg

Høres ut som du hadde trengt en 5mW grønn :) Evt. kan du kjøpe en 5mW rød, men de er mye mer 'vanlige' og sees ikke i mørket så godt. 5mW grønn ser man strålen, spesielt nå da vi går til mørkere tider.

IR-stråling er et problem med billige DPSS-lasere, men når den er på kun 5mW, så bør man ikke være engstelig.

http://dealextreme.com/details.dx/sku.91

70 NOK. Gratis frakt. Den er vel ideell til deg, ifølge beskrivelsen du kom med.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LASER POWER METER!

Er det noen som har en Laser Power Meter?

Jeg er interessert i å måle styrken på mine laserpekere.

Har en RPL som i gjennomsnitt holder 475mW.

Får snart en 8X blu-ray som skal holde rundt 410mW.

Vil gjerne teste dem.

Ønsker å bekrefte styrken.

Ingen Laser Power Meter på Østlandet?

Lenke til kommentar

Har du overheatet den? Altså, brukt den for lenge i strekk? Kan du huske det har skjedd?

Det kan også være at batteriene ikke fungerer optimalt lengre. Også kan det være en feil med komponentene, men først ville jeg prøvd splitter nye fult opplada batterier. Det kan hende at de har mista maksimum volt kapasitet, siden de er billige Kina-batterier. Prøv nye først, det hadde jeg iallefall gjort.

Lenke til kommentar
Har du overheatet den? Altså, brukt den for lenge i strekk? Kan du huske det har skjedd?

Det kan også være at batteriene ikke fungerer optimalt lengre. Også kan det være en feil med komponentene, men først ville jeg prøvd splitter nye fult opplada batterier. Det kan hende at de har mista maksimum volt kapasitet, siden de er billige Kina-batterier. Prøv nye først, det hadde jeg iallefall gjort.

jeg brukte den veldig lenge i strekk, så trodde jeg batteriet gikk ut men etter jeg ladda den var den enda svak

Lenke til kommentar

kjøpte for ikke så lenge siden en blå laser, den viste seg til å være diode ikke laser. Jeg fant så feil med den og skal nå sende den tilbake til Hong Kong og få tilsvarende grønn LASER. I'm happy :)

Endret av NarilS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...