Construction Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) 400mW er litt dyr og litt for sterk... Dyrere er den. Litt for sterk?!? Var det et argument MOT å kjøpe den?!? Men 200mW er et godt kjøp. Les skylasers-review. Ja jeg trenger ikke en laser som er bedre en 200mw http://www.skylasers.net/ har stengt? Endret 13. april 2009 av tlm Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Nei de bare ordner på siden sin. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 400mW er litt dyr og litt for sterk... Dyrere er den. Litt for sterk?!? Var det et argument MOT å kjøpe den?!? Men 200mW er et godt kjøp. Les skylasers-review. Ja jeg trenger ikke en laser som er bedre en 200mw http://www.skylasers.net/ har stengt? fant aldrig ut egentlig så tenkte og bare spør. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg har tenkt å kjøpe en laserpenn som har en veldig klar ståle. som denne: http://www.youtube.com/watch?v=aLyxiOVIC0s...PL&index=16 jeg tenkte på å kjøpe en med 100 - 150 mw er det en som strålen lyser så bra som på youtube videoen? så er jeg glad for svar:) jeg tenkte å kjøpe en fra http://www.dealextreme.com/ (en ting jeg lurer på- er det gratis frakt fra den siden??) er det 18 års adersgrense på alle sider som selger laserpenner? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg har bare tenkt til å lyse på ting som himmelen f.eks (må helst ikke koste mer enn 400kr!) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 1ronaldnho10: Ja, det er gratis frakt fra DealExtreme. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg har bare tenkt til å lyse på ting som himmelen f.eks (må helst ikke koste mer enn 400kr!) IKKE fly! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tror ikke han er så dum. Da hadde jeg kjøpt en 50mW untrue green hos DealExtreme.com til ca 20 dollar. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 de fleste butikker i norge oppererer med 18 års grense for alt over 5mW Politiet anser dem ofte som våpen (du kan tros alt drepe... og blende) så en la det være en vekker for dere udner 18 som vil ha laser. blir du tatt med en som du veiver med offentlig tar de den, er du under 18 ser du den aldrig igjen, er du over 18 får du en fin bot som garantert er et par ganger større en hva du en gang ga for den på DX bestille fra nettet er det ingen aldersgrenser, det er helt på tryne regelverk rundt lasere og idioter som får lasere i neven ødelegger mer en noe annet og gjør ting enda værre en hva de er. tenk dere om 2 ganger før dere kjøper. Lasere er IKKE leketøy Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 så en la det være en vekker for dere udner 18 som vil ha laser. blir du tatt med en som du veiver med offentlig tar de den, er du under 18 ser du den aldrig igjen, er du over 18 får du en fin bot som garantert er et par ganger større en hva du en gang ga for den på DX Er det ulovlig å bruke lasere på offentlig sted? Kilde på dette? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Drittunger som sette flytrafikk i fare......jævlig irriterende. Laser bør inngå i våpenloven når de er over en viss styrke. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Anbefaler denne varmt: http://o-like.com/b2b_cpinfo.asp?id=971 Fikk den i posten i går. Den eier! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Drittunger som sette flytrafikk i fare......jævlig irriterende. Laser bør inngå i våpenloven når de er over en viss styrke. Ikke enig i det, men bør forbys til de under en viss alder. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 så en la det være en vekker for dere udner 18 som vil ha laser. blir du tatt med en som du veiver med offentlig tar de den, er du under 18 ser du den aldrig igjen, er du over 18 får du en fin bot som garantert er et par ganger større en hva du en gang ga for den på DX Er det ulovlig å bruke lasere på offentlig sted? Kilde på dette? ingen kilder bare personlige erfaringer av idioter som drar det med seg på by'n, fotballkamper, store festivaler etc og enig med at lasere burde gå under våpenloven helt klart. da vil ingen randomly kjøpe det for "moro" vi som elsker det kan elske det, de som vil holde et hel**** får straff ^^ aldersgrense kommer aldri til og funke bare se på airsoft, luftvåpen, øl, røyk, snus and it goes on Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3027378.ece -_- Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Å ta med laser på byen eller fotballkamp er jo selvfølgelig en dårlig idé. Det er vel til og med som oftest for å være idiot, lyse på spillere eller andre folk. Er enig i at du burde få straff for uvettig bruk, lyse på personer, fly, o.l. Men det er jo ikke ulovlig å ta seg en tur ut og lyse på stjernene? Klassifisering som våpen tror jeg ikke er en god løsning. "Lasersertifikat" som jeg mener ble nevnt tidligere virker mye smartere. F.eks. for å kjøpe lasere over en viss styrke må du ha gjennomført et lite kurs og være over 18. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3027378.ece -_- Jeg skjønner virkelig ikke attraksjonen i dette. Du får ikke se noe resultat akkurat, flyet detter jo heldigvis ikke ned. Endret 15. april 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Laserserfikat hadde hørt ut som en god idè ja, men hadde vært vanskelig å utføre. Det hadde også resultert i at jeg ikke hadde hatt mulighet til å kjøpe lasere (er under 18) men ikke noe problem for meg dog, kjøper deler selv fra nå av ^_^ Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kunne forsåvidt hatt en aldergrense på 16 óg. Ihvertfall opp til en viss styrke. Skulle vel ikke være så vanskelig å gjennomføre heller. Du melder deg på et kurs og når du har gjennomført det legges du inn i ett register og får ett bevis. Tollerne sjekker alle som importerer opp mot registeret og butikkene er pålagt å få se "laserlappen" din. Problemer kunne vel være at kurset kunne bli dyrt og med lang venteliste. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Kunne forsåvidt hatt en aldergrense på 16 óg. Ihvertfall opp til en viss styrke.Skulle vel ikke være så vanskelig å gjennomføre heller. Du melder deg på et kurs og når du har gjennomført det legges du inn i ett register og får ett bevis. Tollerne sjekker alle som importerer opp mot registeret og butikkene er pålagt å få se "laserlappen" din. Problemer kunne vel være at kurset kunne bli dyrt og med lang venteliste. Offentlige steder = for mye lys som oftest til at det er vits og beglo stjernene da drar man litt lengre ut mot landet, helst der det ikke er noe lys som kan ødelegge utsikkten opp mot jesus og vennene hans xD Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 er det nokk med mW til å sprekke ballonger og kutte teip en ting jer er opptatt av, er at jeg kan se strålen godt ute ! er det nok med en til 50mW? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå