Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Oppdatering: Aixiz modulen sitter godt i heatsinken, og nå skal vi (pappa hjelper meg) lodde flexdriven til dioden. Jeg er utrolig spent - og samtidig ekstremt glad over at jeg har en som kan hjelpe meg til det - fordi jeg har aldri loddet noe før... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Legg ut vid eller bilder når den er ferdig da Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Vi gjør det veldig bra så langt Vi har koblet opp driveren til "batterisystemet", og skal bare slipe en ting, og så koble driveren opp mot dioden. Så er vi ferdige! Håper det fortsetter å gå så fint som det gjør nå, jeg er virkelig spent... Daggis: Jepp Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 FERDIG! Den funker som bare det! Kommer tilbake med bilder/video Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 FERDIG! Den funker som bare det! Kommer tilbake med bilder/video raska på vil se! da har jeg blitt hooka opp litt her og litt der så nå er operation RGB Laser scanner system i gang snakka med en kar som kjente mange som laga scanners som var alt fra proffe til mindre proffe så han kunne ordne med gode priser Oo priser med 100EUR avslag O.O hehe får se hva det blir til iallefall noe 30KPSS ++ satser JEG på <.< Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 raska på vil se! da har jeg blitt hooka opp litt her og litt der så nå er operation RGB Laser scanner system i gang snakka med en kar som kjente mange som laga scanners som var alt fra proffe til mindre proffe så han kunne ordne med gode priser Oo priser med 100EUR avslag O.O hehe får se hva det blir til iallefall noe 30KPSS ++ satser JEG på <.< Wow, utrolig! Høres awesome ut... har lyst på selv, men alle penger går til førerkort =| Må vente til etter sommeren iallefall... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1094896 Laget en gledesutbrudd-tråd for laseren jeg Ble så sykt glad Lenke til kommentar
Grix Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ser sykt bra ut, profet! Misunnelig, jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Ser sykt bra ut, profet! Misunnelig, jeg. Hjertelig! Det er bare ikke å gi opp, og være ekstremt nøye. Du kan greie det du også! Koster ganske mye da... Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ser sykt bra ut, profet! Misunnelig, jeg. Hjertelig! Det er bare ikke å gi opp, og være ekstremt nøye. Du kan greie det du også! Koster ganske mye da... nice! den ble jo rimelig digg, koster mye? hva ga du for alt, til sammen? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 nice! den ble jo rimelig digg, koster mye? hva ga du for alt, til sammen? Takk takk Skal vi se: Heatsink - $27 phr-803t i aixiz - $17.5 (det var spesialtilbud på www.modwerx.com) flexdrive v4 preset 100mA - $30 denne hosten http://dealextreme.com/details.dx/sku.46 - $2.95 warning label - £1.57 (14 kr) totalt ble det ca - $77.45 + (£1.57 = 14 kr) = 524 kr. Frakt er tatt med i prisen ^ Men det er verdt det i mine øyne! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18559 den koster 980kr og er på 30mW - altså min er 456kr billigere og ca 60-70mW sterkere... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har du utstyr til å måle output? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Har du utstyr til å måle output? Nei, men har tenkt å kjøpe en, som kobles opp til et multimeter som viser styrken Koster $38 tror jeg. Den kan måle inntil 120mW. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vi får håpe den er toppsjiktet Nå mangler jeg bare adressen din og hvor den nøyaktig ligger Ha en fin påske Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Takk og i like måte Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Her er noen fler bilder Denne gangen med litt røyk (ikke mye): I'm in love Jeg har lyst på en fog machine. Er det mulig å få i Norge, eller må man ty til internett? Noen som vet? Det er ikke det samme med et par fyrstikker akkurat... Lenke til kommentar
Grix Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Skulle ønske walmart fantes i norge. De selles visst fog machines der til ~30 dollar btw mitt neste prosjekt blir en 3-speils spirograf! Endret 5. april 2009 av Grix Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Ja, skulle ønsket walmart også var i Norge... mye artige saker der. Yeye. Og tøft, lykke til! Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja, skulle ønsket walmart også var i Norge... mye artige saker der. Yeye. Og tøft, lykke til! Biltema Clas Ohlson Teknikmagasinet tror de alle har røykmaskiner <.< er ikke sikker tho Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Ok takker! Vi har verken Clas Ohlson eller Teknikmagasinet i nærheten, men Biltema er 20 minutter unna. Det burde jeg ha tenkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå