Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, prisen har sunket voldsomt det siste året! Det eneste dårlige som medfølger det, er at småunger har større sjans til å kjøpe dem. Det siste året har vi også sett en stor økning i antall lasere som har blitt siktet mot fly, osv. Og det har vel kommet for å bli for en stund, dessverre. Må hamstre så mange lasere man kan før det blir ulovlig med >5mW i Norge også. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Enig Lapompo, tror ikke du vil bli skuffet Daggis. Forøvrig så har jeg begynt å få delene jeg trenger til blu-rayen min. Har fått warning-label, printet på "sølvark" (sånne her, bare at det står <100mW isteden). Har også fått housingen Mangler bare phr-803t i aixiz og flexdrive nå, så er jeg klar! Gleder meg skikkelig. Resten kommer vel i morgen eller på torsdag, antar jeg. EDIT: Visste det var noe jeg hadde glemt... heatsink venter jeg også på. nice ^^ Rydda i senga mi og fant 1500 spenn xD Kanskje kjøpe meg en fin ny laser til imorra på bursdagen min (ja jeg fyller år 1rste april :|! ) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 1500 spenn! Ikke dårlig. Har du tenkt ut hvilken laser enda da? Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, prisen har sunket voldsomt det siste året! Det eneste dårlige som medfølger det, er at småunger har større sjans til å kjøpe dem. Det siste året har vi også sett en stor økning i antall lasere som har blitt siktet mot fly, osv. Og det har vel kommet for å bli for en stund, dessverre. Må hamstre så mange lasere man kan før det blir ulovlig med >5mW i Norge også. Ulovlig og ha osv. men lage selv? vi som virkelig er hobbyentusiaster på hobbybasis kommer alltid til og more oss med dem uansett om det er innendørs eller ei ;D selv kommer jeg nok til og kjøpe en laserprojector, de er jo alt fra 500mw til 1W er det noe jeg ikke gidder lage selv så er det vel det <.< Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 1500 spenn! Ikke dårlig. Har du tenkt ut hvilken laser enda da? satt litt og tenkte på det, faktiskt så hadde gul frista, men de virker så .. meh vet ikke helt faktiskt enten det eller en Scanner.. vet ikke helt scanner hadde vært forj***vli rått og hatt <.< ta festen til et litt anna nivå xD Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ah, okey! Høres slett ikke dumt ut. Slike laserprojektorer er tøffe. Men ja, hvis det noen gang blir ulovlig å importere lasere generelt / eller >5mW, så er det ikke noe problem for oss. Importere deler blir fortsatt lovlig (slik er det iallefall i USA, Australia etc.). ^_^ 1500 spenn! Ikke dårlig. Har du tenkt ut hvilken laser enda da? satt litt og tenkte på det, faktiskt så hadde gul frista, men de virker så .. meh vet ikke helt faktiskt enten det eller en Scanner.. vet ikke helt scanner hadde vært forj***vli rått og hatt <.< ta festen til et litt anna nivå xD Min neste laser blir gul. Men jeg kommer til å bruke under $40. Amazing huh? Klikk meg Endret 31. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Etter ønske fra trådstarter flyttes tråden over i forumet for teknologi og vitenskap. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Etter ønske fra trådstarter flyttes tråden over i forumet for teknologi og vitenskap. Burde vært der for lenge siden? :o jaja kan vi snakke mer tekniskt nå prophet? eller.. "slik som ikke alle vil forstå?" <-< tenkte mer på en labby gul selv om det nok blir en grønn.. har en del andre ting jeg må ha også, masse komponenter PCB's osv også koster for masse i "store" kvanta. nå som jeg har heatsink skal jeg også kanskje mekke en mer stasjonær labby til megselv. kommer mest sannsynlig til og se ut som dem man kjøper for en 1500$ og være ca like kraftig .... da jeg skreiv det kom jeg på.. hvorfor ikke lage en gul krafitg labby laser, skaffe en 30\40 kpps Scanner og pewpew'e med det ^^ Endret 31. mars 2009 av Lapompo Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Ah.. høres veldig tøft ut, Lapompo. Jeg har tenkt å lage en RGV labby en gang, får mange fine farger med en slik kombinasjon Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Da kommer laserforbud I noreg :< vi er iallefall ikke like uheldige som i USA vi kan iallefall ha opp til 10mW Link: http://www.vg.no/nyheter/Innenriks/artikke...3;artid=5711388 er evl bare og starte hardtreninga på og Lodde det? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Er det mulig. Jeg kjøpte laser igår >.< Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Da kommer laserforbud I noreg :< vi er iallefall ikke like uheldige som i USA vi kan iallefall ha opp til 10mW Link: http://www.vg.no/nyheter/Innenriks/artikke...3;artid=5711388 er evl bare og starte hardtreninga på og Lodde det? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 dumt at linken ikke funker men hei! det er 1. april Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 dumt at linken ikke funker men hei! det er 1. april hehe ^^ har pranka enormt mange idag >_> men er jo fakta fød første april 1988 så <.< er vel en levende kødd <.< hmm litt mer penger til bursdagen + bonus på lønna den syvende, lover godt til hamstring av diverse ting mor vil kvele meg for =D Lenke til kommentar
doclazer Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 er vel en levende kødd Kødd betyr penis, ikke sant? "er vel en levende penis" Jeg er i det barnslige hjørnet. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 er vel en levende kødd Kødd betyr penis, ikke sant? "er vel en levende penis" Jeg er i det barnslige hjørnet. En levende Joker da xP mente Kødd som i tullebukk <.< Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 ??? Har aldri i mitt liv hørt at kødd er et synonymt ord med penis.. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 ??? Har aldri i mitt liv hørt at kødd er et synonymt ord med penis.. Tror det betyr oksekuk. Uansett, fin OT vi har Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Hva er det dere pleier å bruke laserne til? Tenkte å kjøpe en 50 mw grønn laser fra DX.. Vil jeg kunne se strålen om natta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå