Gå til innhold

Lasertråden – for oss interesserte


Anbefalte innlegg

Fikk et advarsel av et par på LPF at det ikke var så lurt...

Rart, det funker jo for meg. Men fjerna guiden fordet. Så anbefaller deg kanskje ikke det, tror ikke jeg kommer til å bruke den.

Blå funker ikke til noe som jeg har funnet ut :p

 

 

hva funker 3d briller til? :p GIFF INFO

http://dealextreme.com/details.dx/sku.18501

 

De røde framene vil filtrere mot 532nm lys, iallefall for meg.

Men fikk et par advarsler om at dette ikke var lurt i det hele tatt, så jeg kommer tilbake med informasjon hvorvidt dette er en dum idè eller ikke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk et advarsel av et par på LPF at det ikke var så lurt...

Rart, det funker jo for meg. Men fjerna guiden fordet. Så anbefaller deg kanskje ikke det, tror ikke jeg kommer til å bruke den.

Blå funker ikke til noe som jeg har funnet ut :p

 

 

hva funker 3d briller til? :p GIFF INFO

http://dealextreme.com/details.dx/sku.18501

 

De røde framene vil filtrere mot 532nm lys, iallefall for meg.

Men fikk et par advarsler om at dette ikke var lurt i det hele tatt, så jeg kommer tilbake med informasjon hvorvidt dette er en dum idè eller ikke :)

 

Til svake grønne lasere med IR filter, why not? :p aldri fatta vitsen i 3d-briller... funker jo aldri uansett, kanskje tven min, pc-skjermene... får dem ALDRI til og virke :p faens letdown drit, mtye bedre vis de funker som glasses mot svake grønne lasere =D

Endret av Lapompo
Lenke til kommentar
Til svake grønne lasere med IR filter, why not? :p aldri fatta vitsen i 3d-briller... funker jo aldri uansett, kanskje tven min, pc-skjermene... får dem ALDRI til og virke :p faens letdown drit, mtye bedre vis de funker som glasses mot svake grønne lasere =D

Ja! Enig. 3D-brillene funka ikke på pcn for meg heller, men for min 50mW grønne, funka de flott.

 

http://www.triplespark.net/render/stereo/anaglyph/glasses/

The filter transmission is less than 100% at those wavelengths which are meant to be transmitted. For example, the red glasses should transfer all red light but typically they absorb 10 to 20% of it.

 

Det virker nok. MEN jeg har ikke fått svar på hva de på LPF sier. Jeg er meget nysgjerrig på hva problemet er.

Lenke til kommentar
men så skal man heller da ikke miglo inn i laseren elnge eller sitte 10cm med trynet fra det man brenner heller? :p

Hehe nettopp :p Vil vel tro de funker... men de er selvfølgelig ikke certified. Så... kan vel brukes.

 

Forresten, kjøpte nettopp en heatsink av jayrob som passer i sku.46 med aixiz module :)

Trenger bare FlexDrive nå, så kan jeg starte.

Gleder meg sykt. :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...