Gå til innhold

Lasertråden – for oss interesserte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kort sporsmaal. Bor i USA, og 5mV er maks man har lov til aa importere. Lurer paa om det er nok for en forstegangbruker av gronn laser. Vil bare han en til aa lyse litt med egentlig.

 

En 5mW grønn har forsatt en ganske kul stråle i mørket!

 

Mye bedre enn de røde "turistlaserene" i hvertfall

Lenke til kommentar

bestilte et par småting fra DX den 20 mars, da også en true green laser 20mW.

har siden da lest alt i denne tråden ++ og har funnet ut av at jeg heller vil ha den true 50mW :p så har lagt inn et request hos dx om jeg kan få bytte, så vi får se om de gjør det xD

Lenke til kommentar
apropos rød.

 

min røde laser som jeg bytta diode i så viser stråla midt på lyse dagen =D

Woah, tøft! Hvor mange mW, hvilken driver, hvor mange mA går den på?

 

Skal bygge en >280mW rød etter min 100mW blu-ray er ferdig :)

 

den kjører på 410mA :p

 

mW er jeg ikke sikker på fordi jeg ikke har meter men tipper rundt en 300? mtp at den er synlig ganske bra midt på dagen :p, idag da sola skinte så jeg også stråla o.o

Lenke til kommentar

Sikkert en kominasjon av at jeg har minimalt med lodde-skills, at delene var så ørsmå, og at jeg ikke hadde noe stativ til loddingen.. Det ble bare en stor mess, og jeg klarte for så mye loddetinn på driveren at det var umulig å få kontakt uansett, og til slutt kastet jeg hele pakken i bosset. Neste gang kjøper jeg ferdig laget.

Endret av Grix
Lenke til kommentar
Sikkert en kominasjon av at jeg har minimalt med lodde-skills, at delene var så ørsmå, og at jeg ikke hadde noe stativ til loddingen.. Det ble bare en stor mess, og jeg klarte for så mye loddetinn på driveren at det var umulig å få kontakt uansett, og til slutt kastet jeg hele pakken i bosset. Neste gang kjøper jeg ferdig laget.

 

 

lol :p du kan ta den ut fra bosset så kan jeg lodde det for deg :p fjerne loddet som er der nå er jo ikke noe problem xD

 

lodding er bare maks pirk på små ting hehe

Lenke til kommentar

Tviler på at det er noen vits i, lapompo, jeg tror linsen på dioden er knust, og driveren har løsrevet +-"pad"..

 

Prophet, brukte rckstr driver, ingen host. Visste forresten ikke at 3D briller funket så bra! Vet du om den blå'e delen funker til rød laser?

Lenke til kommentar
Fikk et advarsel av et par på LPF at det ikke var så lurt...

Rart, det funker jo for meg. Men fjerna guiden fordet. Så anbefaller deg kanskje ikke det, tror ikke jeg kommer til å bruke den.

Blå funker ikke til noe som jeg har funnet ut :p

 

 

hva funker 3d briller til? :p GIFF INFO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...