doclazer Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syns du heller skal investere i en 6x BluRay. For 230$ får du en 210mW BluRay. Den er veldig synlig for å være en BluRay. Ulempen med BluRay er dårlig visibility. 6x dioden gjør noe med den saken. IgorT på LPF oser av kvalitet. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Fant ut at laseren + batterier og lader og hele pakken blir på 500kr. Lurer på om jeg skal kjøpe. Det postive er at den kommer på 270-80mW, og det følger med lommelykt-skall. Siden det er så kraftig kan jeg sikkert selger den på finn.no for minst like mye som jeg kjøpte den for når jeg blir lei. Og doclazer, gidd ikke bruke så mye penger Endret 6. mars 2009 av Grix Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Fant ut at laseren + batterier og lader og hele pakken blir på 500kr. Lurer på om jeg skal kjøpe. Det postive er at den kommer på 270-80mW, og det følger med lommelykt-skall. Siden det er så kraftig kan jeg sikkert selger den på finn.no for minst like mye som jeg kjøpte den for når jeg blir lei. Og doclazer, gidd ikke bruke så mye penger Ironiskt at jeg nettop laga en video av en laser host isteden for gratingen siden video redigeringsprogrammet ikke makta la meg kutte videoene, samt vegas ikke ville åpne fila. denne videoen er da self helt uredigerte ^^ upploader på youtube atm venter på at den skal bli "approva" http://www.youtube.com/watch?v=z1NXdQOTcf0 faen jeg hater min egen stemme led lykta på slutten kosta vel 49,- ellerno og er full metall =) Endret 6. mars 2009 av Lapompo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Skulle ikke en fyr vise ne kult med laseren en eller annen fredag? Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Skulle ikke en fyr vise ne kult med laseren en eller annen fredag? det var meg xD men alt faila redigerings programa var ass så jeg skal lage en ny idag og forklare hvordan jeg gjorde det, hvordan den ser ut og hvordan den virker Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Fin video Lapompo Hvor kjøpte du den hosten? Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Fin video Lapompo Hvor kjøpte du den hosten? Clas Ohlson for 49,- Fant min helt ved ingangen Impulskjøp i deres øyne, gullfunn i mine hehe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Haha tøft, hva slags batterier tar den? Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Haha tøft, hva slags batterier tar den? Den kjører på 3AAA og for og være så liten og utrlig billig må jeg si at den er utrolig bra som led lykt. såklart mot andre lykter suger den, med tanke på pris og styrke i forhold til pris er den helt superb! hehe og den virker som en perfect host =) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 3 AAA blir 1.5V*3 = 4.5V. Slettes ikke dårlig, vet ikke hvor bra den hadde vært mtp hvis man bruker phr-803t dioden (405nm), siden de trenger opp til 9V for å få ønsket effekt (100mW+). Men den hosten duger fint til en grønn/rød laser antar jeg Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 3 AAA blir 1.5V*3 = 4.5V. Slettes ikke dårlig, vet ikke hvor bra den hadde vært mtp hvis man bruker phr-803t dioden (405nm), siden de trenger opp til 9V for å få ønsket effekt (100mW+).Men den hosten duger fint til en grønn/rød laser antar jeg mm selv skal jeg bruke den til en rød laser tenkte og kjøpe en dvd brenner til en billig 100 lapp Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Har akkurat fått beskjed om at min True 50mw Green Laser har blitt sendt. Gleder meg stort til å få den. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 mm selv skal jeg bruke den til en rød laser tenkte og kjøpe en dvd brenner til en billig 100 lapp Ikke et dårlig valg Har akkurat fått beskjed om at min True 50mw Green Laser har blitt sendt.Gleder meg stort til å få den. *Mine innlegg* For å si det sånn, du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Da fikk jeg min 50mW Green Laser fra dealextreme.com. Har aldri opplevd noe så kraftig før, så jeg prøvde å sprenge en ballong. Det tok under 4 sekunder med ca. 15cm mellomrom. I natt skal jeg kose meg med den. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Da fikk jeg min 50mW Green Laser fra dealextreme.com. Har aldri opplevd noe så kraftig før, så jeg prøvde å sprenge en ballong. Det tok under 4 sekunder med ca. 15cm mellomrom. I natt skal jeg kose meg med den. Vær forsiktig Sondre...et streif på øynene dine (refleksjon fra ballonger teller også) så kan du få permanente synsproblemer! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Er klar over det. Ble litt skremt da jeg så at selv glass reflekter strålen helt perfekt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Var nesten litt uheldig i stad, lyste min 200mW røde på vinduet...gikk rett tilbake på øyene mine, men heldigvis var den ikke fokusert så det var som å se i et stearinlys, ingen problemer Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Skumle saker, det der. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Mhm Dumt av meg, fortjente det, brukte ikke beskyttelsesbrillene mine en gang. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Haha. Håper ikke lillebroren min finner laseren min. Får gjemme den godt! Forresten, i instruksene står det "remove the batteries when this product is not to be used for a long period of time". Hvor lenge menes det med dette, sånn ca.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå