Gå til innhold

Lasertråden – for oss interesserte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at laseren + batterier og lader og hele pakken blir på 500kr. :(

Lurer på om jeg skal kjøpe.

 

Det postive er at den kommer på 270-80mW, og det følger med lommelykt-skall. Siden det er så kraftig kan jeg sikkert selger den på finn.no for minst like mye som jeg kjøpte den for når jeg blir lei.

 

Og doclazer, gidd ikke bruke så mye penger :p

Endret av Grix
Lenke til kommentar
Fant ut at laseren + batterier og lader og hele pakken blir på 500kr. :(

Lurer på om jeg skal kjøpe.

 

Det postive er at den kommer på 270-80mW, og det følger med lommelykt-skall. Siden det er så kraftig kan jeg sikkert selger den på finn.no for minst like mye som jeg kjøpte den for når jeg blir lei.

 

Og doclazer, gidd ikke bruke så mye penger :p

 

 

Ironiskt at jeg nettop laga en video av en laser host isteden for gratingen siden video redigeringsprogrammet ikke makta la meg kutte videoene, samt vegas ikke ville åpne fila.

 

denne videoen er da self helt uredigerte ^^ upploader på youtube atm :p venter på at den skal bli "approva"

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=z1NXdQOTcf0

 

faen jeg hater min egen stemme :p led lykta på slutten kosta vel 49,- ellerno og er full metall =)

Endret av Lapompo
Lenke til kommentar
Haha tøft, hva slags batterier tar den?

 

Den kjører på 3AAA og for og være så liten og utrlig billig må jeg si at den er utrolig bra som led lykt. såklart mot andre lykter suger den, med tanke på pris og styrke i forhold til pris er den helt superb! hehe og den virker som en perfect host =)

Lenke til kommentar
3 AAA blir 1.5V*3 = 4.5V. Slettes ikke dårlig, vet ikke hvor bra den hadde vært mtp hvis man bruker phr-803t dioden (405nm), siden de trenger opp til 9V for å få ønsket effekt (100mW+).

Men den hosten duger fint til en grønn/rød laser antar jeg :D

 

mm selv skal jeg bruke den til en rød laser :p tenkte og kjøpe en dvd brenner til en billig 100 lapp :p

Lenke til kommentar
Da fikk jeg min 50mW Green Laser fra dealextreme.com. Har aldri opplevd noe så kraftig før, så jeg prøvde å sprenge en ballong. Det tok under 4 sekunder med ca. 15cm mellomrom.

 

I natt skal jeg kose meg med den.

Vær forsiktig Sondre...et streif på øynene dine (refleksjon fra ballonger teller også) så kan du få permanente synsproblemer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...