Kezha Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Da er den i lufta dette er akkurat som og vente på gavene under juletreet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Da er den i lufta dette er akkurat som og vente på gavene under juletreet Haha, ja det er det Blir som å få et nytt familiemedlem (lol), du kommer rett og slett til å elske den! Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 hmm lurer fortsatt på hvor jeg kan skaffe noen små tynne speil. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Sliter med å velge mellom http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315 , http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1372 og http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13446 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Uten tvil den første? De to andre er søppel Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hvis du skal ha en laser til "brenning" velger du den første, de to andre har mere synlig stråle og er grønn men pga mindre effekt ikke egnet til brenning i så stor grad. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Hvis du skal ha en laser til "brenning" velger du den første, de to andre har mere synlig stråle og er grønn men pga mindre effekt ikke egnet til brenning i så stor grad.Jepp, tror han sa at han ville ha en burning laser tidligere i tråden også (hvis du ikke gjorde det, beklager at jeg surrer Grix). Men jeg ville gått for 200mW rød anyday. Jeg elsker den Brente nettopp en fyrstikk på nesten 5 meters avstand! Endret 7. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Da er laseren min i Liege Euro Hub i belgia dem jobber faktiskt på helger også i TNT o.o gleder meg så inmari til og få den skal kjpe en sånnen dings så jeg kan ta bilder fra minnebrikka til PCEN min =) Time tunnelen jeg laga er med litt fog effect, er instalert i en boks. har vegutakkt kontakt og har en av og på knapp *gleder seg inmari* Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hva i helv? Forstår ikke en dritt. Hva er det siste du snakker om? Tunell og greier. Bestillte du fra DealExtreme? TNT et fraktselskap? Endret 8. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hva i helv? Forstår ikke en dritt. Hva er det siste du snakker om? Tunell og greier. Bestillte du fra DealExtreme? TNT et fraktselskap? nei les postene mine på side 32\33 alt står der. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Sliter med å velge mellom Denne og Denne Lenke til kommentar
Grix Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan lager man time tunnel, lapompo? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Sliter med å velge mellom Denne og Denne 100mW'n er jo bedre, so hva er det som er vanskelig? Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan lager man time tunnel, lapompo? Slik som jeg forstod det trenger man en motor eller noe som roterer og feste et speil på det. jeg har laga to forskjellige ettersom jeg ikke veit hve som vil funke eller ikke, den ene jeg har er enkelt bare en 80x80mm datavifte som jeg kobla veggstrøm og en nedbryter som bryter den til 9V, oppå toppen limte jeg et lite speil, da jeg setter det i veggen og det snurrer retter laseren mot og vil få da denne "tunnel" effekten. den andre jeg laga massakrerte jeg en av mine gamle CD-Spillere, tok ut motoren, festa den til batteri og en av og på knapp, laga det inni en liten boks så det ser litt finere ut og limte et speil på tuppen av den pinnen som roterer og får speilet til og snurre, man trenger egentligt ikke en av og på knapp men er greit og ha slik at man ikke brenner ut batteriene osv med en gang. så lag en enkel krets der du har en motor som får speilet til og snurre, sikt laser mot speilet når det snurrer og voila, det skal egentlig være alt ettersom jeg forstod det når jeg leste on how to make obs tho bruk briller, vet aldri hvor laseren skyter helt når man treffer speilet hehe Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) 100mW'n er jo bedre, so hva er det som er vanskelig? Pris vs hvor mye "bedre", antar jeg. Synes min 30mw er herlig, så hvis du er gnien blir du sikkert fornøyd med 50mw. Har du penger å sløse (), gå for 100mw. Endret 9. februar 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Om du er ikker er super-interessert, så holder sikkert den nederste. Jeg er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Splius Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Om du er ikker er super-interessert, så holder sikkert den nederste. Jeg er fornøyd med den. jeg er ikke en helt laserfrelst dude, men jeg elsker kraftige og lyse saker. Så jeg har lyst på en laser som lyser dritlangt, er grønn og har synlig grønn stråle hele veien! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Den True 50mW har jeg, og er jo fornøyd. Men hadde jeg vært deg, ville jeg valgt 100mW. Det hadde jeg gjort nå, hvis jeg hadde fått valget. Litt synligere stråle, og litt lenger distanse, pluss sprekke ballonger lettere. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Ok da sitter jeg med min splitter nye Aries-75 I handa. den kom akkurat på likt som med beskytelsesbrillene mine =D Da er det bare middag først så RETT ned i butikken for og kjpe batteri Brillene som kom var også skikkelig proffe alt i kvalitets etui, og laseren i en egen solid koffert! Laserglow og NOVAlasers kan ialelfall jeg anbefalle nå =DDDDD Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Flott å høre Kos deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå