Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Lasertråden – for oss interesserte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25% av totalsummen (shipping regnes IKKE med, så hvis en vare koster 400 kr, og frakta 50 kr, så skal du betale 25% ekstra av 400 kr.)

Lykke til :)

----

JAA! 200mW røde fra DX kom i dag! Kan gå bort å hente den på postkontoret også. Beste av alt, trenger ikke å betale fortolling og moms, ble nok oversett :D

----

EDIT: HOLY SHIT! :D 200mW er rett og slett helt vill. Tenner på fyrstikker under ett sekund, sprekker ballonger på null komma niks, brenner lommeboka mi, smelter plastikk, røyker klærne mine ++++.

Utrolig godt kjøp. <3

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Prophet du skulle kjøpt lasern herfra: http://o-like.com/b2b_cpinfo.asp?id=926

Inkludert lader + batteri, det er der DX får sine lasere

Jeg vet om den siden. Men jeg kjøpte bl.a. 4 batterier isteden for 2 som følger med der. Og o-like sender heller ikke plug-convertor. + at jeg får DX points av å kjøpe fra DX.

Og o-like selger ikke til DX (..?), DX kjøper fra Kololaser. Kololaser lager de 200mW røde.

Lenke til kommentar
Bruker TNT sin pakkesporing

kan jeg bruke samme sporings nummer og sjekke med posten også?

Da har den trolig ankommet Norge :) Jeg trodde du brukte posten sin tracker.

Nei, tror ikke du kan bruke sporingsnummeret fra TNT for Posten. Du kan jo prøve på www.posten.no.

Prøvde :p står nå som Shipment Collected from sender. vet tnt på Sola Lufthavn oppererer døgnet rundt :p

KAN hende jeg får den imorgen da o.o vis ikke så si garantert på mandag :p TNT frakt flyet på sola kommer vel ca 3 ganger døgnet eller mer vis jeg ikke husker feil. (ja er litt flygeek da jeg var mindre var det alltid en søndagstur med pappa for og se på fly et par timer hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...