Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Du må nok dessverre betale fortolling og moms. Fortolling kommer på 100 kr, og momsen er 25%. EDIT: Men det kan hende du er heldig og at den blir "oversett" av tollen ^^ Endret 6. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Så vis tollen kommer og oier så må jeg betale 25% (som vel blir totalt ca 1000 spenn av alt) ? eller er det jeg som misforstår ? aldri handla fra utlandet hehe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) 25% av totalsummen (shipping regnes IKKE med, så hvis en vare koster 400 kr, og frakta 50 kr, så skal du betale 25% ekstra av 400 kr.) Lykke til ---- JAA! 200mW røde fra DX kom i dag! Kan gå bort å hente den på postkontoret også. Beste av alt, trenger ikke å betale fortolling og moms, ble nok oversett ---- EDIT: HOLY SHIT! 200mW er rett og slett helt vill. Tenner på fyrstikker under ett sekund, sprekker ballonger på null komma niks, brenner lommeboka mi, smelter plastikk, røyker klærne mine ++++. Utrolig godt kjøp. <3 Endret 6. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Gratulerer! :D JEG MÅ SKAFFE MEG MER PENGER SNART! Har virkelig lyst på en. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Takker! Men du må huske å skaffe briller da - vet jeg maser om det til alle, men utrolig viktig. Men du bør få deg laseren, den er helt vill Lenke til kommentar
Grix Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Prophet du skulle kjøpt lasern herfra: http://o-like.com/b2b_cpinfo.asp?id=926 Inkludert lader + batteri, det er der DX får sine lasere Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Prophet du skulle kjøpt lasern herfra: http://o-like.com/b2b_cpinfo.asp?id=926Inkludert lader + batteri, det er der DX får sine lasere Jeg vet om den siden. Men jeg kjøpte bl.a. 4 batterier isteden for 2 som følger med der. Og o-like sender heller ikke plug-convertor. + at jeg får DX points av å kjøpe fra DX.Og o-like selger ikke til DX (..?), DX kjøper fra Kololaser. Kololaser lager de 200mW røde. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ah. Trodde DX kjøpte fra o-like, jeg. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Tror heller at o-like kjøper fra DX for å si det sånn Bestilte meg en 200mW fra DX jeg og Bestilte for litt over 1 uke siden men den er ikke sendt enda. Håper de ikke bruker for lang tid. Endret 6. februar 2009 av Gramex Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Tror heller at o-like kjøper fra DX for å si det sånn Bestilte meg en 200mW fra DX jeg og Bestilte for litt over 1 uke siden men den er ikke sendt enda. Håper de ikke bruker for lang tid. Tok nesten 2 uker for å få varen shipped, og 5 dager før jeg hentet den Du har beskyttelsesbriller antar jeg? Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 sending referanse destinasjon opphentingsdato status 208xxxxxx 24xx SANDNES 06 Feb 2009 Vil det si at den er i norge? nei? O.o Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Hm, pleier å stå "ANKOMMET MOTTAKERLANDET" når den har kommet til Norge. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ah ok kommer sikkert på mandag \ tirsdag da =) Tok shipping som var 2-4 dager TNT har iallefall levert på døra før men da kom det ikke fra utlandet, hvem vet, kanskje jeg får den levert på døra ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Det kan hende at den har ankommet Norge. Bruker du posten.no som tracker? Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Det kan hende at den har ankommet Norge. Bruker du posten.no som tracker? Bruker TNT sin pakkesporing kan jeg bruke samme sporings nummer og sjekke med posten også? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Bruker TNT sin pakkesporing kan jeg bruke samme sporings nummer og sjekke med posten også? Da har den trolig ankommet Norge Jeg trodde du brukte posten sin tracker.Nei, tror ikke du kan bruke sporingsnummeret fra TNT for Posten. Du kan jo prøve på www.posten.no. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Bruker TNT sin pakkesporing kan jeg bruke samme sporings nummer og sjekke med posten også? Da har den trolig ankommet Norge Jeg trodde du brukte posten sin tracker.Nei, tror ikke du kan bruke sporingsnummeret fra TNT for Posten. Du kan jo prøve på www.posten.no. Prøvde står nå som Shipment Collected from sender. vet tnt på Sola Lufthavn oppererer døgnet rundt KAN hende jeg får den imorgen da o.o vis ikke så si garantert på mandag TNT frakt flyet på sola kommer vel ca 3 ganger døgnet eller mer vis jeg ikke husker feil. (ja er litt flygeek da jeg var mindre var det alltid en søndagstur med pappa for og se på fly et par timer hehe) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Ah, kult! Da er det bare å vente. Liker fly selv jeg, spiller flysimulator inniblandt ---- Mamma liker IKKE den nye laseren min! (200mW) Fordi jeg har drevet å brent hull i klærne mine. Synes nesten ikke da (gjorde det på steder folk ikke ser liksom), men jeg kunne ikke dy meg! Morsomt var det. Må nok skjerpe meg Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Gleder meg så sinnsykt til jeg får den ^^ Skal handle tripod og litt anna småstæsj som speil, servoarmer osv imorra ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Ah, kult! Ser ut som du er klar for å få laser i huset ja! Tripod er VELDIG bra å ha. Blir mye morsommere å bruke laseren da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå