BIG1 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Rechargeable 3V CR2 800mAh Green 2 Packs CR2 Battery Charger Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Rechargeable 3V CR2 800mAh Green 2 PacksCR2 Battery Charger ? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg kjøpte de fra DX, kjøpte du batteri og lader i n orge? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg kjøpte de fra DX, kjøpte du batteri og lader i n orge? Jeg kjøpte fra DX Men du trenger denne også: http://dealextreme.com/details.dx/sku.3529 til laderen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Æsj, jeg har mista lasern min. Søkk borte! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Æsj, jeg har mista lasern min. Søkk borte! Bare å kjøpe ny! Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg kjøpte de fra DX, kjøpte du batteri og lader i n orge? Jeg kjøpte fra DX Men du trenger denne også: http://dealextreme.com/details.dx/sku.3529 til laderen. Vet Jeg kjøpte denne: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11488 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Æsj, jeg har mista lasern min. Søkk borte! Bare å kjøpe ny! Ja, har lyst på en, men har ikke lyst til å betale mye for en. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hei. Hvor finner jeg strømadapter til den til høyre? Kontakten til høyre er ukjent, det er den jeg trenger et adapter for å bruke i Norge. Det virker som om de 2 pluggene er tykkere enn den norske standarden. Den til venstre er norsk. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Wops! Endret 1. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Grix Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, klarte å få et lite blindspot på øyet mitt, jeg. Var litt uforsiktig ved et speil. Flaks det ikk var mer enn 30mw. Har gått to timer nå, og forsatt denne lille dotten i synet, men det plager meg ikke veldig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Kom deg til øyelege straks! 30mW bør ikke gi permanente skader om du ikke har hatt den i øyet lenge. Har advart og sagt FLERE ganger i tråden om at alt over 5mW kan gi midlertidlige/permanente synsvansker. Jeg tror ikke du vil få permanente skader. Noen dager kanskje. Hold oss oppdatert, dette er enda et eksempel på hva som kan skje når folk ikke kjøper beskyttelsesbriller til farlige lasere. Men som sagt, tviler på at dette er permanent, men du bør få sjekket det. Tidligere jo bedre. Hvor lenge var laseren i øyet ditt? Retinaen ble brent vettu... Utrolig trist at dette skjer. Om du, etter denne tragedien, fortsetter å ha lasere som en liten hobby, skaff deg beskyttelsesbriller. Tror du skjønner hvorfor jeg advarte flere ganger at man må kjøpe beskyttelsesbriller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Kom deg til øyelege straks! 30mW bør ikke gi permanente skader om du ikke har hatt den i øyet lenge. Har advart og sagt FLERE ganger i tråden om at alt over 5mW kan gi midlertidlige/permanente synsvansker. Jeg tror ikke du vil få permanente skader. Noen dager kanskje. Hold oss oppdatert, dette er enda et eksempel på hva som kan skje når folk ikke kjøper beskyttelsesbriller til farlige lasere. Men som sagt, tviler på at dette er permanent, men du bør få sjekket det. Tidligere jo bedre. Hvor lenge var laseren i øyet ditt? Retinaen ble brent vettu... Utrolig trist at dette skjer. Om du, etter denne tragedien, fortsetter å ha lasere som en liten hobby, skaff deg beskyttelsesbriller. Tror du skjønner hvorfor jeg advarte flere ganger at man må kjøpe beskyttelsesbriller. Bare en vei å lære ting Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Njaa ... Kunne evnt. lest profetens råd om å ikke lyse inne, mot hvite/lyse objekter og mot blanke objekter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Profeten kunne også snakket med Gud om hjelp, de er jo sikkert gode venner Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Forresten: Tøft Har du briller?Nei.. hehe... Han ler ikke når han blir blind... Haha, klarte å få et lite blindspot på øyet mitt, jeg. Var litt uforsiktig ved et speil. Flaks det ikk var mer enn 30mw. Har gått to timer nå, og forsatt denne lille dotten i synet, men det plager meg ikke veldig. ... Håper det leger seg da Endret 2. februar 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Profeten kunne også snakket med Gud om hjelp, de er jo sikkert gode venner Haha :!: Forresten:Hehe, ja. Huff, synd at det skal ende slik som dette. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jaja, den streifet bare et millisekund, og som sagt er dotten ørliten, det er ikke alvorlige saker. Ikke pokker om jeg skal gi opp lasere etter dette forresten. Endret 2. februar 2009 av Grix Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jaja, den streifet bare et millisekund, og som sagt er dotten ørliten, det er ikke alvorlige saker. Ikke pokker om jeg skal gi opp lasere etter dette forresten. http://www.dragonlasers.com/catalog/Green-...es-p-16242.html Haha Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jaja, den streifet bare et millisekund, og som sagt er dotten ørliten, det er ikke alvorlige saker. Ikke pokker om kommer nok til å gå over edit, burte det ihvertfall, har hendt at jeg får en flekk som er misfarget, mest synelig hvis jeg holder blikket helt stille. men det er betraktelig sterkere lasere.. men kan hende at du har hatt uflaks, men millisekund og 30mw kan du ikke brendt eller fysisk skadet noe skulle man tro. Endret 3. februar 2009 av freddy85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå