Grix Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Kan man få kjøpt lasere på < 100 watt? Disse folkene selger lasere på 1500W. http://www.wigglesworth.com/display.cfm?p=4 (Lasere er litt nede på listen) Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 karbondioksid laser er ikke akkurat lik de laserne som omtales her. verden sterkeste håndholdte grønne laser er på 1000mw(1w) og kan tenke meg at den yter det bare noen sek før den blir for varm. man får 40w +++ men da snakker man mye penger og de blir brukt til forskning\militær ikke amatør laser entusiaster Lenke til kommentar
Grix Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Yes, da er pakken sendt! Endelig Lenke til kommentar
Grix Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Bump. Hvor fornøyd er dere som har kjøpt 30mw? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Dere som har kjøpt ting fra DX, det kan ta veldig lang tid før dere får varene deres. DX og Hong Kong Post har fri fra 24. Januar til 28. Januar. Så det kan ta opptil 1 uke lengre tid før dere får varene deres om de ikke har kommet til Norge ennå. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Er det sjanse for at pakken kommer ut av hong kong før det? Den skal bli sendt i morgen står det. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Da får du den antageligvis til vanlig tid Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Finner ikke hvilken side der du skrev alt man trengte til dilda, batterier, opplader osv! Lenke til kommentar
Grix Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Batteri + Lader + strømadapter til lader Tripod + Tripod Clamp Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Takker.. Er det sånn at jeg bare skal adde sånn DX sticker på laseren? Trenger ikke adde på alle tingene jeg skal kjøpe? (sammen) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) karbondioksid laser er ikke akkurat lik de laserne som omtales her.verden sterkeste håndholdte grønne laser er på 1000mw(1w) og kan tenke meg at den yter det bare noen sek før den blir for varm. man får 40w +++ men da snakker man mye penger og de blir brukt til forskning\militær ikke amatør laser entusiaster Jeg leste om denne. Denne ble testet i 5 min, der den skal holde kraften. Og gjennomsnittet av kraften ble ca 1w. Dere som har kjøpt ting fra DX, det kan ta veldig lang tid før dere får varene deres. DX og Hong Kong Post har fri fra 24. Januar til 28. Januar. Så det kan ta opptil 1 uke lengre tid før dere får varene deres om de ikke har kommet til Norge ennå. Bestilte for 1 og en halv uke siden noen ting fra DX. Enda har de ikke mottat delene fra leverandøren dems. Så nå må jeg vente eeekstra lenge... Endret 24. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Det så heftig å lyse ute nå, mørkt, det snør som bare det og alt på bakken er hvit! Strålen syntes flere kilometer! Kan t.o.m se dotten stor noen kilometer unna. Synd kameraet mitt så vidt ser strålen! Lenke til kommentar
Grix Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 karbondioksid laser er ikke akkurat lik de laserne som omtales her.verden sterkeste håndholdte grønne laser er på 1000mw(1w) og kan tenke meg at den yter det bare noen sek før den blir for varm. man får 40w +++ men da snakker man mye penger og de blir brukt til forskning\militær ikke amatør laser entusiaster Jeg leste om denne. Denne ble testet i 5 min, der den skal holde kraften. Og gjennomsnittet av kraften ble ca 1w. Det er denne: http://laserglow.com/index.php?hercules Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 En slik Hercules bare modda? Mente denne skulle være salgbar... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 En slik Hercules bare modda? Mente denne skulle være salgbar... Den såkalte Hercules er ikke modifisert. Laserglow leverer garantert kvalitet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Men den leverer jo ikke 1 watt dude. Edit: Okei. Hehe... Bra dyr for den beste der. Endret 24. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Sa aldri det. EDIT: Ser nå at vi kanskje misforsto hverandre. Endret 24. januar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Den Hercules er bare "branda" er CNI som produserer de laserne, dette er jeg 99,999% sikker på. Dette samme gjelder Hulk Ultra\Hulk. og mange flere Så mulig Laserglow har rekorden men er CNI som evnt produserte den laseren da laserglow produserer ikke lasere bare selger med eget navn på lasern. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Den Hercules er bare "branda" er CNI som produserer de laserne, dette er jeg 99,999% sikker på. Dette samme gjelder Hulk Ultra\Hulk. og mange flere Så mulig Laserglow har rekorden men er CNI som evnt produserte den laseren da laserglow produserer ikke lasere bare selger med eget navn på lasern. Helt enig. Sikkert fra CNI alt sammen. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 CNI bare produserer laseren, det var Laserglow som designet teknologien som gjorde det mulig å få 1 watt ut av den. Uansett var dette er spesielt eksemplar, gjennomsnittet på hercules ligger jo på 500mw som dere snakket om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå