Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Lasertråden – for oss interesserte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

karbondioksid laser er ikke akkurat lik de laserne som omtales her.

verden sterkeste håndholdte grønne laser er på 1000mw(1w) og kan tenke meg at den yter det bare noen sek før den blir for varm.

man får 40w +++ men da snakker man mye penger og de blir brukt til forskning\militær ikke amatør laser entusiaster

Lenke til kommentar

verden sterkeste håndholdte grønne laser er på 1000mw(1w) og kan tenke meg at den yter det bare noen sek før den blir for varm.

man får 40w +++ men da snakker man mye penger og de blir brukt til forskning\militær ikke amatør laser entusiaster

Jeg leste om denne.

Denne ble testet i 5 min, der den skal holde kraften. Og gjennomsnittet av kraften ble ca 1w.

Dere som har kjøpt ting fra DX, det kan ta veldig lang tid før dere får varene deres. DX og Hong Kong Post har fri fra 24. Januar til 28. Januar. Så det kan ta opptil 1 uke lengre tid før dere får varene deres om de ikke har kommet til Norge ennå.

Bestilte for 1 og en halv uke siden noen ting fra DX.

Enda har de ikke mottat delene fra leverandøren dems.

Så nå må jeg vente eeekstra lenge...

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Jeg leste om denne.

Denne ble testet i 5 min, der den skal holde kraften. Og gjennomsnittet av kraften ble ca 1w.

Det er denne: http://laserglow.com/index.php?hercules

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...