Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Lasertråden – for oss interesserte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grønne er perfekte til å brenne og sprekke ballonger med, men du trenger kvalitet. Slike lasere som både du og jeg har egner seg egentlig ikke til det. Er jo ikke god kvalitet på dem. Skaff deg en Dragon/Novalasers eller lignene og så skal du få se kvalitet. Det er som å sammenligne en boks med fyrstikker med en flammekaster, really.

Rød 200mW Dilda fra DealExtreme kan du stole på, da.

Lenke til kommentar
Illumi har sikkert gode kvalitetslasere, men personelig ville jeg heller gått for Dragonlasers, Novalasers, Optotronics eller noe annet utenlandsk. Billigere og topp kvalitet. Men folk velger selv - ikke jeg som styrer pengene dems.

er omtrent samme pris, f.eks hulk ultra til 999usd=6990x1,25=8737+frakt og 200 kr i tollgebyr.. lang frakt tid og problemer ang garanti da man må sende langt++++ så man må være gjerrig for å gi seg all den brydderiet for noen hundre kr.

Hvis man først skal kjøpe it utlandet må man i det minste få det betydelig billigere, men det gjør man ikke dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Omg! Bestilte nettopp 30mw True Green til 140kr, for 20kr mer kan jeg nå få true 50mw ...

Står "Packaging" på DX, noe poeng i å prøve å endre til 50mw? Eller skal jeg bare være glad for at jeg får en litt mindre farlig laser?

EDIT: Sendte avbestillingsrequest ...

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...