Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 I kveld skal det lyse(?)! Lenke til kommentar
Grix Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde Sjekk den sterke der! Kanskje interesser her? Er det kvalitet tro? Det er sikkert kvalitet, det er den samme som de selger på nettshop.net til 8000kr btw, jeg bestiller 200mw rød fra DX i morgen! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde Sjekk den sterke der! Kanskje interesser her? Er det kvalitet tro? Haha, ville aldri kjøpt den. Kjøper heller fra en side der jeg vet jeg får kvalitet. btw, jeg bestiller 200mw rød fra DX i morgen! Tøft Har du briller? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde Sjekk den sterke der! Kanskje interesser her? Er det kvalitet tro? Det er sikkert kvalitet, det er den samme som de selger på nettshop.net til 8000kr btw, jeg bestiller 200mw rød fra DX i morgen! Er jo annonse gfor nettshop.net, så prisen er den du nevner Lenke til kommentar
Grix Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde Sjekk den sterke der! Kanskje interesser her? Er det kvalitet tro? Det er sikkert kvalitet, det er den samme som de selger på nettshop.net til 8000kr btw, jeg bestiller 200mw rød fra DX i morgen! Er jo annonse gfor nettshop.net, så prisen er den du nevner Haha, så det ikke før nå Tøft Har du briller? Nei.. hehe... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Nei.. hehe... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Lasern min knuste alle raketter xD Lyste overalt hvor rakettene fløy og folk pekte ut strålen! haha, det var morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Nei.. hehe... Han ler ikke når han blir blind... Lenke til kommentar
Grix Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Nei.. hehe... Han ler ikke når han blir blind... Endret 1. januar 2009 av Grix Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Bare så det er sagt, med en 200mW er det veldig lett å bli blind... aldri prøv å tenn på en fyrstikk. Alt for farlig. Anbefaller deg å kun sprekke ballonger mens du ser gjennom et kamera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Bare så det er sagt, med en 200mW er det veldig lett å bli blind... aldri prøv å tenn på en fyrstikk. Alt for farlig. Anbefaller deg å kun sprekke ballonger mens du ser gjennom et kamera Seriøst? Enda til du bruker briller? Men blir du blind så lenge strålen ikke går imot øyet ditt? om du ser på strålen? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Bare så det er sagt, med en 200mW er det veldig lett å bli blind... aldri prøv å tenn på en fyrstikk. Alt for farlig. Anbefaller deg å kun sprekke ballonger mens du ser gjennom et kamera Seriøst? Enda til du bruker briller? Men blir du blind så lenge strålen ikke går imot øyet ditt? om du ser på strålen? Går nok bra med briller. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Seriøst? Enda til du bruker briller? Men blir du blind så lenge strålen ikke går imot øyet ditt? om du ser på strålen? Hvis du bruker beskyttelsesbriller så går det greit. Anbefaller OD 2/3 til 200mW. Du kan få øyenskader om du lyser på en hvit vegg og du er nære. Og du vet aldri når du fåt refleksjoner. Og man får faktisk refleksjoner av fyrstikker, ballonger, osv. Man må bruke briller når man skal brenne ting f.eks. Better be safe than sorry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Seriøst? Enda til du bruker briller? Men blir du blind så lenge strålen ikke går imot øyet ditt? om du ser på strålen? Hvis du bruker beskyttelsesbriller så går det greit. Anbefaller OD 2/3 til 200mW. Du kan få øyenskader om du lyser på en hvit vegg og du er nære. Og du vet aldri når du fåt refleksjoner. Og man får faktisk refleksjoner av fyrstikker, ballonger, osv. Man må bruke briller når man skal brenne ting f.eks. Better be safe than sorry Hehe, ok, så ved bruk av briller skal det altså gå bra.(?) Veier litt frem og tilbake på om jeg skal bestille, 456 kroner for en laser + alt av ekstra utstyr er ikke så dyrt da, riktignok uten brillene i prisen. Kjøpte en billig laser til 100 kroner på QXL for og se, ganske fascinerende i grunn, sitter å peker på veggen med den, selv om det ikke er mer enn 1mw(kanskje under det og) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Seriøst? Enda til du bruker briller? Men blir du blind så lenge strålen ikke går imot øyet ditt? om du ser på strålen? Hvis du bruker beskyttelsesbriller så går det greit. Anbefaller OD 2/3 til 200mW. Du kan få øyenskader om du lyser på en hvit vegg og du er nære. Og du vet aldri når du fåt refleksjoner. Og man får faktisk refleksjoner av fyrstikker, ballonger, osv. Man må bruke briller når man skal brenne ting f.eks. Better be safe than sorry Hehe, ok, så ved bruk av briller skal det altså gå bra.(?) Veier litt frem og tilbake på om jeg skal bestille, 456 kroner for en laser + alt av ekstra utstyr er ikke så dyrt da, riktignok uten brillene i prisen. Kjøpte en billig laser til 100 kroner på QXL for og se, ganske fascinerende i grunn, sitter å peker på veggen med den, selv om det ikke er mer enn 1mw(kanskje under det og) For å være ærlig tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om briller til en 30mW grønn. Selv om jeg burde det. Du trenger iallefall ikke til 1mW. Alt over 5mW KAN skade øyene. Skal du kjøpe en sterk laser så bør du kjøpe briller også. Hvor mange mW tenker du på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Tenkte på den 200 MW laseren, og da bør jeg vel ha briller Bruker handlelisten jeg fikk på side 11 om jeg skal kjøpe, ganske fin liste. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Æsj.. jeg visste ikke at man måtte ha beskyttelses briller for hver farge.. Fikk til grønne til jul og de er så dyre at en til skal jeg ikke kjøpe. Men man må visst ha en egen til rød og. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Tenkte på den 200 MW laseren, og da bør jeg vel ha briller Bruker handlelisten jeg fikk på side 11 om jeg skal kjøpe, ganske fin liste. Æsj.. jeg visste ikke at man måtte ha beskyttelses briller for hver farge.. Fikk til grønne til jul og de er så dyre at en til skal jeg ikke kjøpe. Men man må visst ha en egen til rød og. Ja, de forskjellige brillene er lagd for å beskytte forskjellge bølgelengder (grønn = 532, rød = 650) osv. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Bare så det er sagt, med en 200mW er det veldig lett å bli blind... aldri prøv å tenn på en fyrstikk. Alt for farlig. Anbefaller deg å kun sprekke ballonger mens du ser gjennom et kamera Den spyr hvertfall ikke ut IR som de grønne laserene på DX Endret 1. januar 2009 av Grix Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Den spyr hvertfall ikke ut IR som de grønne laserene på DX Det er sant. Men fortsatt farlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå