Pluggen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Har prøvd før, uten hell, men gjør et forsøk til Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Blir nok det. Skal kun ha den for å lyse i mørket i blandt. Har lest hele tråden her nå.. Me hva mener dere er den beste måten å gjøre det på nå ute i kulden? Hmm, laseren vil dimme fort om du er i kulda, så du må varme den ofte (f.eks. under jakka di). Bare pass på at du ikke lyser på fly osv Og pass på refleksjoner Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Puttes lett inn i varmekanalen på bilen, eller under stumpen noen minutter hehe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Puttes lett inn i varmekanalen på bilen,eller under stumpen noen minutter hehe Også en måte å gjøre det på...eller... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 _Les_ under, IKKE inni Fikk laga PayPalkonto nå, men tar jo altfor lang tid med overføring dit.. Får se om mutter har noe på sin så lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Når jeg henta laseren så måtte jeg bekrefte at jeg hadde fått den, og da overfører PayPal penge til Deal Extreme. Eller må jeg bekrefte på noe vis? Vil ikke ha et ubergebyr, får lese litt. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hva er grensen på antall mW før det er skadelig for øyne? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hva er grensen på antall mW før det er skadelig for øyne? Har ikke peiling. Vil tro at lasere helt ned i 1mW er skadelige for øynene, om de rettes møy øyet for lenge. Jeg har en på 50mW. Da skal det ikke mer en ett sekund og to før øya dine er fucked. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hva er grensen på antall mW før det er skadelig for øyne? 5mW regnes som grensen, men du skal seff ikke rette under 5mW mot øynene dine likevel Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hm... Men hva om man er uhledig og fører strålen over øyne på en person med en la oss si 50mW laser? Kan dette føre til alvorlige skader? Edit: Snakker om bare et kort øyeblikk her nå. Endret 30. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
Grix Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hm... Men hva om man er uhledig og fører strålen over øyne på en person med en la oss si 50mW laser? Kan dette føre til alvorlige skader? Edit: Snakker om bare et kort øyeblikk her nå. Spørs om du er heldig eller ikke. 50mW kan lage et permanent blindspot på øyet ditt på et millisekund, men det kan gå bra også. Briller anbefales uansett. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Har lyst på en laser! Hva bør jeg kjøpe? Spørs helt hva du skal bruke den til. Grønne lasere ser øyet best og du kan enkelt se strålen på en kveld eller natt, faktisk også i dagslys (i et hus). Skal du ha noe som brenner plastisk, sprekker ballonger, lager merker i vegger, tenner fyrstikker, eller tenner sigaretter (osv...) så ville jeg anbefalt en sterk rød laser, fordi de er mye billigere enn grønne. Har du mye penger så klin i vei med en sterk grønn laser, men disse er over 1000kr de med god kvalitet. Vil bare lyse rundt på nettene og se laserstrålen: Da bør du ikke ha en så veldig sterk grønn laser, max 30mW. Vil brenne ting: Sterk rød laser, ca 200mW vil gjøre susen. Eller en sterk grønn laser. Vil ha noe nesten ingen andre har: Gul/blå laser. Disse koster fra 400-flere tusen dollar. Vil brenne ting: Sterk rød laser, ca 200mW vil gjøre susen. Hvor mye koster en som svir og brenner ting? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Grønn viper fra dragon lasers 95mW koster rundt 1300 kr. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Har lyst på en laser! Hva bør jeg kjøpe? Spørs helt hva du skal bruke den til. Grønne lasere ser øyet best og du kan enkelt se strålen på en kveld eller natt, faktisk også i dagslys (i et hus). Skal du ha noe som brenner plastisk, sprekker ballonger, lager merker i vegger, tenner fyrstikker, eller tenner sigaretter (osv...) så ville jeg anbefalt en sterk rød laser, fordi de er mye billigere enn grønne. Har du mye penger så klin i vei med en sterk grønn laser, men disse er over 1000kr de med god kvalitet. Vil bare lyse rundt på nettene og se laserstrålen: Da bør du ikke ha en så veldig sterk grønn laser, max 30mW. Vil brenne ting: Sterk rød laser, ca 200mW vil gjøre susen. Eller en sterk grønn laser. Vil ha noe nesten ingen andre har: Gul/blå laser. Disse koster fra 400-flere tusen dollar. Vil brenne ting: Sterk rød laser, ca 200mW vil gjøre susen. Hvor mye koster en som svir og brenner ting? Dealextreme har en billig sterk rød laser: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11315 Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Kan den lage hull i veggen ? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, neppe. Den laseren, er ikke true vel? Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hadde tatt seg ut, ett trykk på knappen i noen sekunder og et mark hull i veggen, med litt svi lukt:D Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Den kan svi hull i veggen ja, den 200mW røde med freshe batterier og godt fokusert, (svart vegg da ) Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hva men en jævla stor forstørrelses glass? Det fungerer som en laser, kanskje bedre:D Lenke til kommentar
Grix Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Haha, neppe. Den laseren, er ikke true vel? Finnes ikke noe true eller untrue på røde lasere, men den er virkelig 200mW EDIT: Jeg tror jeg skal kjøpe DX 200mW rød.. Noen som har erfaringer med den? Endret 30. desember 2008 av Grix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå