Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Jeg kjøpte en Usb-batterilader! Hvor? Endret 5. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11388 Litt dyr, men la gå Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11388Litt dyr, men la gå Fantastisk! Må kjøpe den. Endret 5. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Du får min for en pakke tyggis? Håper den funker på tross av prisen, men den har da fått gode reviews. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har fått en cni pgl-C 300mw grønn, etter det kommer jeg aldri til å handle lasere ifra dx, brenner 10x bedre enn f.eks denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12341. og helt annen opptikk er ikke slik at den strålen blir stor og man slipper å fokusere for å brenne. Er faktisk slik at man må være forsiktig å ikke peke på veggen ellers blir det brenne merker Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Har fått en cni pgl-C 300mw grønn, etter det kommer jeg aldri til å handle lasere ifra dx, brenner 10x bedre enn f.eks denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12341. og helt annen opptikk er ikke slik at den strålen blir stor og man slipper å fokusere for å brenne. Er faktisk slik at man må være forsiktig å ikke peke på veggen ellers blir det brenne merker Haha, høres tøft ut. Hvor mye kostet den da? Endret 5. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har fått en cni pgl-C 300mw grønn, etter det kommer jeg aldri til å handle lasere ifra dx, brenner 10x bedre enn f.eks denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12341. og helt annen opptikk er ikke slik at den strålen blir stor og man slipper å fokusere for å brenne. Er faktisk slik at man må være forsiktig å ikke peke på veggen ellers blir det brenne merker Haha, høres tøft ut Hvor mye kostet den da? 560usd direkte ifra fabrikk inkl frakt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Har fått en cni pgl-C 300mw grønn, etter det kommer jeg aldri til å handle lasere ifra dx, brenner 10x bedre enn f.eks denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12341. og helt annen opptikk er ikke slik at den strålen blir stor og man slipper å fokusere for å brenne. Er faktisk slik at man må være forsiktig å ikke peke på veggen ellers blir det brenne merker Haha, høres tøft ut Hvor mye kostet den da? 560usd direkte ifra fabrikk inkl frakt Ikke verst. Gratulerer med det godt kjøp! Endret 5. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Har fått en cni pgl-C 300mw grønn, etter det kommer jeg aldri til å handle lasere ifra dx, brenner 10x bedre enn f.eks denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12341. og helt annen opptikk er ikke slik at den strålen blir stor og man slipper å fokusere for å brenne. Er faktisk slik at man må være forsiktig å ikke peke på veggen ellers blir det brenne merker Haha, høres tøft ut Hvor mye kostet den da? 560usd direkte ifra fabrikk inkl frakt Ikke verst! Gratulerer med det godt kjøp takk, ganske fornøyd.. eneste som erger meg den er at den må ha helt idiell tempratur for å ha full effekt.. hvis den f.eks er i romtempratur så må den gå noen sek før den får opp tempen og den skrur også ned effekten hvis den blir litt varm,, samt det verste er at den sluker strøm bruker opp en 18650 2500 batteri på bare 15min og da er den helt tomt slik at det skader batteriet. edit, trur det må være unner 15min Endret 28. desember 2008 av freddy85 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) takk, ganske fornøyd.. eneste som erger meg den er at den må ha helt idiell tempratur for å ha full effekt.. hvis den f.eks er i romtempratur så må den gå noen sek før den får opp tempen og den skrur også ned effekten hvis den blir litt varm,, samt det verste er at den sluker strøm bruker opp en 18650 2500 batteri på bare 15min og da er den helt tomt slik at det skader batteriet. edit, trur det må være unner 15min Ah, ok… den er litt kjip. Endret 5. april 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 3k, for en laser, det må bli en dyr hobby Håper du liker den! Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 3k, for en laser, det må bli en dyr hobby Håper du liker den! 560 (4000kr)er billig, samme type lasere ligger rundt 1000-1500 usd på vanlig nettbutikk, i norge så selger dem den for 7995,-. til sammenligning selges et dårligere merke på dx med 300mw til 610usd Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hjelp meg, vær så snill Mista laseren ute på isen da jeg var ute en tur istad Prøvde den og når jegl yser kommer det en svær rund sirkel bare med en prikk i midten! Strålen er borte i mørket nesten! Prøvde å ta ut batterier osv men vet det ikke funka! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hjelp meg, vær så snill Mista laseren ute på isen da jeg var ute en tur istad Prøvde den og når jegl yser kommer det en svær rund sirkel bare med en prikk i midten! Strålen er borte i mørket nesten! Prøvde å ta ut batterier osv men vet det ikke funka! Hva skal jeg gjøre? Den vil dimme når du bruker den unner 15 grader celcius. Varm den opp (jeg tar å legger selve laseren på magen min, der er det jo varmt) og holder den der i 3-5 minutter. Så virker den fint Den er ikke ødelagt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Takk, håper du har rett! Jeg puttet den ved siden av oljeradiatoren nå! Varmer bra. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Ligget der en stund nå, ikke særlig forandring. Bare at den er kantete og ikke rundt (prikken). Stor og kantene er den. Leste noe om at linsen kan være møkkete. Hvis man skal rense den trenger man spesial linse renser (wtf) og det har jo ikke jeg. Man kunne bruke qtips men det skader linsen kanskje! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Ligget der en stund nå, ikke særlig forandring. Bare at den er kantete og ikke rundt (prikken). Stor og kantene er den. Leste noe om at linsen kan være møkkete. Hvis man skal rense den trenger man spesial linse renser (wtf) og det har jo ikke jeg. Man kunne bruke qtips men det skader linsen kanskje! Hva skal jeg gjøre? Det høres ut som linsen er skitten...men jeg tviler egentlig... har iallefall ikke noe å gjøre med batteriene. Ikke bruk qtips fordi det vil virke som slipepapir. Vet ikke hva du bør gjøre egentlig, kanskje lurt å ta en titt og spørre rundt på www.laserpointerforums.com Eller så kan du bare legge den på magen din (vet det høres teit ut, men verdt å prøve) i noen minutter og se om du ser noe difference. Og forresten, prøv å lys med den i over 10-15 sekunder konstant. Kan hende det gjør noe forskjell. Håper den vil bli normal igjen! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Lar den hvile til å i morgen. Skal fikse dette! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 JAH! Da kom endelig min 30mW fra DealExtreme. Tok sin tid, men tror Julestria hadde noe med det å gjøre... Lyser som et uvær, og fra bare å ha erfaring med de små røde laserne du får kjøpt på messer, så er denne bare helt konge. Men har ikke kjøpt briller da. Hvor farlig kan det være?... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har ikke brukt brillene en gang siden da mister jeg hele opplevlsen. Strålen usynelig og dotten bitte liten. Men det er jo alltid kjekt å ha, men koster litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå