Cbeng Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 NÅr dere skriver hvor lang tid, mener dere fra når dere bestiller, eller fra når dere for sendelsbektreftele, på dealextreme.com står d at det tar 12-17 dager ;O Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fra jeg har bestilt. Sendebekreftelsen kommer kanskje 2 dage etterpå(selv om siste sendebekreftelse kom etter jeg fikk pakken, hehe). Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 har gått 5 dager, enda ikke fått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) http://www.dagbladet.no/2010/10/26/nyheter/innenriks/laser/sea_king_helikopter/14019996/ Hvem er det som gjør slikt? Utrolig at folk kan være så dumme. Endret 26. oktober 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvem er det som gjør slikt?Dem har ikke funnet ut av det etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ser at jeg missformulerte meg her ja. Mente det egentlig ikke som et direkte spørsmål. Uansett så er det vel liten sjanse for at de blir tatt, med mindre de melder seg selv. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Dem har ikke funnet ut av det etter hva jeg vet. Det kalles retoriske spørsmål, kjære vene. Helt idiotisk at noen gjør noe slikt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) retoriske spørsmål defineres spørsmål hvor svaret gir seg selv el. besvares av den som stilte det, følgende skjedde ikke i denne sammenhengen. Uansett, jeg vil tippe vedkommende som gjorde det er mellom 12 og 25 år. Vedkommende holder nok til i Trondheimsområdet. Endret 27. oktober 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Idioter som ødelegger for oss som bruker det på uskyldige ting Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 er en rød fokuserbar laser fra dealextreme (200mw rød) bra? er di bedre enn di grønne laserpennene? tak for svar Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Må nesten skryte litt: I dag var jeg og snuste inne på en laser-lab. Den de hadde der var på adskillige kilowatt peak power, og fylte størstedelen av et rom Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 er en rød fokuserbar laser fra dealextreme (200mw rød) bra? er di bedre enn di grønne laserpennene? tak for svar Har hatt to stk av den, veldig bra laser for prisen, men et stort minus, tåler LITE, så ikke tenk på å mist den i bakken en gang (begge mine to har ødelagt linse som vil si at dem er helt utfokusert) Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har en liten diskusjon om en laser her. 1 W Blå http://www.wickedlasers.com/lasers/S3_Series-105-37.html Regner med at den ikke er lovlig i Norge, men jeg syns den var litt billig til å være 1W blå laser. Var også en Grønn 100mW laser som kunne kutte igjennom søppelsekker, men jeg syns det var litt lavt. Skryter de litt for mye på seg? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har fryktelig lyst til å kjøpe en blå laser og fant noen på DealExtreme. De virket litt for billige... Noen kommentarer? 50mW 100mW Jeg vet ikke om det er lurest å gå for 50- eller 100mW. Jeg har også forresten kjøpt meg en 200mW grønn laser. Jeg hadde akkurat nok penger på PayPal-kontoen, og kunne ikke motstå fristelsen. Gleder meg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 200mW er konge http://www.youtube.com/watch?v=QLUrS8SBjo8 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.7365638 Sikkert old news for noen av dere men men... Laserpenner over en viss styrke kommer til å bli ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har en hytte på Nannestad. Denne hytta ligger relativt nært en annen hytte hvor eieren er svaksynt, men veldig glad i en drink eller ti. Ofte har vi blitt sittende ut i de små timer for å preike å se på flyene som kommer inn for landing på Gardermoen. Dessverre så har naboen dårlig syn, så han har problemer med å se disse flyene. Derfor er jeg på utkikk etter en laser som jeg kan bruke for å vise hvor disse flyene befinner seg for denne svaksynte hytteeieren. Noen tips til en laser med en god stråle? 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har en hytte på Nannestad. Denne hytta ligger relativt nært en annen hytte hvor eieren er svaksynt, men veldig glad i en drink eller ti. Ofte har vi blitt sittende ut i de små timer for å preike å se på flyene som kommer inn for landing på Gardermoen. Dessverre så har naboen dårlig syn, så han har problemer med å se disse flyene. Derfor er jeg på utkikk etter en laser som jeg kan bruke for å vise hvor disse flyene befinner seg for denne svaksynte hytteeieren. Noen tips til en laser med en god stråle? :!: 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har en hytte på Nannestad. Denne hytta ligger relativt nært en annen hytte hvor eieren er svaksynt, men veldig glad i en drink eller ti. Ofte har vi blitt sittende ut i de små timer for å preike å se på flyene som kommer inn for landing på Gardermoen. Dessverre så har naboen dårlig syn, så han har problemer med å se disse flyene. Derfor er jeg på utkikk etter en laser som jeg kan bruke for å vise hvor disse flyene befinner seg for denne svaksynte hytteeieren. Noen tips til en laser med en god stråle? Hvilken som helst grønn laser over 20mW burde holde i lange baner. Men husk å ALDRI lyse rett på flyet, lys heller sirkler rundt flyet. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Eller gi han en kikkert som du styrer... IKKE BRUK LASER!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå