Gjest Betenksom Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei Trenger egentlig bare å lufte tankene mine litt, så here goes: Ble ferdig på videregående i mai i år, og har frem til nå jobbet litt, trent litt (tennis) og ellers bare loket rundt. Føler at nesten alle vennene mine er borte (dratt for å studere, etc) og at jeg sitter igjen ganske alene. Da jeg ikke går på skole er det følgelig vanskelig å bare "få" nye venner, blir liksom mest å holde på de jeg har. Skal ta opp igjen eksamen i mai 2009, og har jobb frem til jul. Etter det har jeg 5 mnd på meg til å lese, og til å gjøre noe fornuftig. Er lei av å jobbe. Har lyst til å finne noe å gjøre som får meg tilbake på sporet hva sosialt liv, etc angår. Gjerne noe som kan inspirere meg til å begynne å lese fag igjen også. Her hjemme eller i utlandet. Noen forslag til hva jeg kan gjøre fra januar til mai? Er 17 år btw. Sorry om dette ble en rotete og uoversiktlig post, men håper noen skjønner hva jeg spør etter. Supertakknemlig for svar Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei Trenger egentlig bare å lufte tankene mine litt, så here goes: Ble ferdig på videregående i mai i år, og har frem til nå jobbet litt, trent litt (tennis) og ellers bare loket rundt. Føler at nesten alle vennene mine er borte (dratt for å studere, etc) og at jeg sitter igjen ganske alene. Da jeg ikke går på skole er det følgelig vanskelig å bare "få" nye venner, blir liksom mest å holde på de jeg har. Skal ta opp igjen eksamen i mai 2009, og har jobb frem til jul. Etter det har jeg 5 mnd på meg til å lese, og til å gjøre noe fornuftig. Er lei av å jobbe. Har lyst til å finne noe å gjøre som får meg tilbake på sporet hva sosialt liv, etc angår. Gjerne noe som kan inspirere meg til å begynne å lese fag igjen også. Her hjemme eller i utlandet. Noen forslag til hva jeg kan gjøre fra januar til mai? Er 17 år btw. Sorry om dette ble en rotete og uoversiktlig post, men håper noen skjønner hva jeg spør etter. Supertakknemlig for svar Jeg kan være en venn// jeg ser at du faller// Jeg ser at du faller// Du vil reise deg igjen// Opp å stå, ut å gå, det er bare deg skjøl, som må stå på! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tror jeg bør henge meg på her... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tror jeg bør henge meg på her... +1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tar du opp fag selv eller går du på bjørknes eller andre private skoler? Hvis du i såfall gjør det burde det være en lett sak å få nye venner/studybuddies. Lenke til kommentar
Gjest Betenksom Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 kvakki_ Takk for ordene, dritbra sang btw Blåbær, nei, jeg skal ta eksamen som privatist, og leser på egenhånd. Ergo ingen skole. Flere innspill settes pris på Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Samme skjedde med meg, bare ble bedre venn med andre bekjente jeg hadde vært venn med tidligere og fikk nye venner gjennom dem... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva med folk på jobben/på tennistrening? Lenke til kommentar
Gjest Betenksom Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Beklager sent svar... Mikachu, er det til en viss grad med de på treninga.. På jobben er jeg litt under snittalderen... Noen konkrete tips til hva jeg burde gjøre? Takker for svar Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Gå på kurs. Finn deg eit kurs med noko du interesserar deg for, og resten vil gå på skinner. Her kan du f.eks. starte: http://www.kursguiden.no/ http://www.kursagenten.no/?gclid=CLP9nOeg-pYCFQuT1Qodyz2TYg Og ja, eg tenkjer på eit typisk helgekurs. Endret 16. november 2008 av aspic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå