Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan komme tilbake sosialt?

Gjest Betenksom

Anbefalte innlegg

Gjest Betenksom

Hei :)

Trenger egentlig bare å lufte tankene mine litt, så here goes:

Ble ferdig på videregående i mai i år, og har frem til nå jobbet litt, trent litt (tennis) og ellers bare loket rundt. Føler at nesten alle vennene mine er borte (dratt for å studere, etc) og at jeg sitter igjen ganske alene. Da jeg ikke går på skole er det følgelig vanskelig å bare "få" nye venner, blir liksom mest å holde på de jeg har.

Skal ta opp igjen eksamen i mai 2009, og har jobb frem til jul. Etter det har jeg 5 mnd på meg til å lese, og til å gjøre noe fornuftig. Er lei av å jobbe. Har lyst til å finne noe å gjøre som får meg tilbake på sporet hva sosialt liv, etc angår. Gjerne noe som kan inspirere meg til å begynne å lese fag igjen også. Her hjemme eller i utlandet. Noen forslag til hva jeg kan gjøre fra januar til mai? Er 17 år btw.

Sorry om dette ble en rotete og uoversiktlig post, men håper noen skjønner hva jeg spør etter.

Supertakknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei :)

Trenger egentlig bare å lufte tankene mine litt, så here goes:

Ble ferdig på videregående i mai i år, og har frem til nå jobbet litt, trent litt (tennis) og ellers bare loket rundt. Føler at nesten alle vennene mine er borte (dratt for å studere, etc) og at jeg sitter igjen ganske alene. Da jeg ikke går på skole er det følgelig vanskelig å bare "få" nye venner, blir liksom mest å holde på de jeg har.

Skal ta opp igjen eksamen i mai 2009, og har jobb frem til jul. Etter det har jeg 5 mnd på meg til å lese, og til å gjøre noe fornuftig. Er lei av å jobbe. Har lyst til å finne noe å gjøre som får meg tilbake på sporet hva sosialt liv, etc angår. Gjerne noe som kan inspirere meg til å begynne å lese fag igjen også. Her hjemme eller i utlandet. Noen forslag til hva jeg kan gjøre fra januar til mai? Er 17 år btw.

Sorry om dette ble en rotete og uoversiktlig post, men håper noen skjønner hva jeg spør etter.

Supertakknemlig for svar :)

Jeg kan være en venn//

jeg ser at du faller//

Jeg ser at du faller//

Du vil reise deg igjen//

Opp å stå,

ut å gå,

det er bare deg skjøl,

som må stå på!

Lenke til kommentar
Gjest Betenksom

kvakki_ Takk for ordene, dritbra sang btw :)

Blåbær, nei, jeg skal ta eksamen som privatist, og leser på egenhånd. Ergo ingen skole.

Flere innspill settes pris på :)

Lenke til kommentar
Gjest Betenksom

Beklager sent svar...

Mikachu, er det til en viss grad med de på treninga.. På jobben er jeg litt under snittalderen...

Noen konkrete tips til hva jeg burde gjøre?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...