Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva er useriøst med det? Dessuten finner jeg posten din totalt irrelevant for tema. Moderator burde slette din sorry-ass unødvendige post. Trådstarter, hva med å prøve fjær, dun, elns (noe mykt), som du dynker i f.eks. såpe... Også tar du en sånn plasthanske eller en kondom nedi... Det beste har vært å lage noe som holder seg over tid, og som ikke må kastes etter hver runde. Det beste hadde vært å lage seg en innordning, f.eks. et rør med noe neddi + en gummihanske man bytter etter hver gang. Pasta, pudding, kjøtt osv er jo ting man må kaste etterpå. Husker jeg fant en instruksjon en gang: Man legger en gummihanske på et lite håndkle som er brettet en eller to ganger. Så ruller man den og stapper den i en sokk. Så bretter man kanten på hansken over og fester den med et strikk eller noe. Lube up and you're good to go. Lenke til kommentar
Gjest skumgummi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Make your own fleshlight! Denne funka fett med en pringlesboks. Bare å bytte kondom for hver gang og sette på lokket når du er ferdig så kan den oppbevares anonymt på hylla Et lite tips er å klippe noen riller i skumgummien. Kan gjøre slik at du kan velge om du vil ha riller eller ikke etter hvordan du ruller skumgummien Anbefaler glidemiddel. Vrenger du kondomen har du litt men holder ikke til mange jokkene. Ellers ligner den mer på et rumpehull enn en vagina men det trenger jo ikke være en cons. hvis du er "into that" Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Han har endret navn En kompis som fant han igjen for et par uker siden, men glemte navnet. OD heter vel ni kon nå til dags. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Han har endret navn En kompis som fant han igjen for et par uker siden, men glemte navnet. OD heter vel ni kon nå til dags. Ja. Var bare å google det Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fyll den med silikon. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Silikon er altså lett anskaffelig og billig? Trodde dette var noe man blant annet kunne ha som innlegg under huden i kvinnebryster, noe som gjøres hos legen til en høy pris.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det kan bl.a. brukes som det ja. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Silikon er noe som bla. brukes rundt og i dusjen for å holde den tett. http://no.wikipedia.org/wiki/Silikon Man kan også lage rulleskøytehjul, dildoer, smokker, grytekluter, rør osv. av silikon. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Et par innlegg som er redigert vekk samt svar på disse er fjernet fra tråden. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Får vi et bilde av det ferdige resultatet? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 visst du koker opp pasta. vil du da spise den eller stappe tissen i den??:S Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 For et styr. Kjøp Fleshlight Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dick in a box er vel greit? =) Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bobleplast og masse lube lol Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hvor skaffer man skumgummi? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Fyll den med Kjøttdeig fra Sau Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg googlet det og fant denne guiden http://www.pbnation.com/showthread.php?t=1759465 Om det kan være til hjelp for deg Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 finn en dame å pul isteden, lol. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tomatsaus blanda med pizzafyll. Nesten som å kjøre brannbil det Voks opp. Jeg er muligens ikke den eneste som bør vokse opp her? Diskutere seriøst hvordan man kan lage "fyll på hjemmelaget fake vagina". Hahah. Hva er useriøst med det? Dessuten finner jeg posten din totalt irrelevant for tema. Moderator burde slette din sorry-ass unødvendige post. Trådstarter, hva med å prøve fjær, dun, elns (noe mykt), som du dynker i f.eks. såpe... Også tar du en sånn plasthanske eller en kondom nedi... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Unnskyld meg, men jeg har et sånt Mentos-rør hjemme. Er ikke det i overkant tynt? Det blir i hvertfall ikke plass til noe særlig fyll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg