Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til fyll på hjemmelaget fake vagina


Gjest Gladgutt92

Anbefalte innlegg

Hva er useriøst med det? Dessuten finner jeg posten din totalt irrelevant for tema. Moderator burde slette din sorry-ass unødvendige post.

 

Trådstarter, hva med å prøve fjær, dun, elns (noe mykt), som du dynker i f.eks. såpe... Også tar du en sånn plasthanske eller en kondom nedi...

Det beste har vært å lage noe som holder seg over tid, og som ikke må kastes etter hver runde. Det beste hadde vært å lage seg en innordning, f.eks. et rør med noe neddi + en gummihanske man bytter etter hver gang. Pasta, pudding, kjøtt osv er jo ting man må kaste etterpå.

 

Husker jeg fant en instruksjon en gang: Man legger en gummihanske på et lite håndkle som er brettet en eller to ganger. Så ruller man den og stapper den i en sokk. Så bretter man kanten på hansken over og fester den med et strikk eller noe. Lube up and you're good to go.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest skumgummi

Make your own fleshlight!

 

Denne funka fett med en pringlesboks. Bare å bytte kondom for hver gang og sette på lokket når du er ferdig så kan den oppbevares anonymt på hylla :thumbup:

 

Et lite tips er å klippe noen riller i skumgummien. Kan gjøre slik at du kan velge om du vil ha riller eller ikke etter hvordan du ruller skumgummien :)

 

Anbefaler glidemiddel. Vrenger du kondomen har du litt men holder ikke til mange jokkene.

Ellers ligner den mer på et rumpehull enn en vagina men det trenger jo ikke være en cons. hvis du er "into that" ;)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Guest_anonym_*
Tomatsaus blanda med pizzafyll. Nesten som å kjøre brannbil det :dribble:

Voks opp.

 

Jeg er muligens ikke den eneste som bør vokse opp her? Diskutere seriøst hvordan man kan lage "fyll på hjemmelaget fake vagina". Hahah.

 

Hva er useriøst med det? Dessuten finner jeg posten din totalt irrelevant for tema. Moderator burde slette din sorry-ass unødvendige post.

 

Trådstarter, hva med å prøve fjær, dun, elns (noe mykt), som du dynker i f.eks. såpe... Også tar du en sånn plasthanske eller en kondom nedi...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...