Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til fyll på hjemmelaget fake vagina


Gjest Gladgutt92

Anbefalte innlegg

Gjest Gladgutt92

Det har seg slik at jeg rydder litt på rommet for tiden, og jeg kom til å finne en gammel mentospakning, en av disse lange sylinderformede med nokså "hard" innpakning, som har inneholdt en ca. 10 slike mindre myke. Antagelig kjøpt i tax-free på flyplass.

 

Jeg så selvsagt sporenstreks muligheten til å bruke denne fiffige lille snopeboksen til et nytelsesverktøy. Har noen noen tips til hvordan jeg kan gjøre denne til en falsk vagina? Sylinderen har en diameter på ca. 4,5cm, altså større enn min penis. Derfor, in order for me to get selv-setisfaction, i form av friksjon, må jeg gjøre den trangere rett og slett.

 

Setter pris på alle svar;) Grunnen til at jeg poster som gjest er da ganske tydelig, jeg kan helt fint klare meg uten litt(mye) latter fra bekjente.

 

PS: De av dere som mener dette er ekkelt eller umodent, spar dere. Jeg er en gutt på snart 16 år som har eg meget sundt seksuelt forhold til meg selv, og utforsker gjerne nye ting. Bare tips folkens, ikke noe annen dritt fra folk som kjeder seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tomatsaus blanda med pizzafyll. Nesten som å kjøre brannbil det :dribble:

Voks opp.

 

Fyll den med kokt pasta, makaroni preferably. Det føles visst akkurat som en ekte vagina, har jeg hørt. :)

 

Hva skjer når alt makaronien blir presst ned i bunnen da? og du støter rett i veggen. ouch

Lenke til kommentar
Gjest Gladgutt92

Folkens, det er ingen her på forumet som har så lang kølle at de støter i veggen på denne mentosboksen. Det er ikke et problem. Hmm, pasta altså. Jeg tenkte mer i andre baner, men joda. Litt stress å måtte koke pasta?:S

 

mvh trådstarter

Lenke til kommentar
Gjest Gladgutt92

Altså, jeg har alt en ekte fake-vagina kjøpt på kondomeriet. Denne er laget av noe myk gél elns, veldig deilig ;)

 

Men vil da prøve å variere det litt, og når jeg snakker om denne mentospakningen tenktej eg litt i samme baner. Hvorvidt jeg kan lage en slags fast gelé, konstruert til å tåle friksjonen jeg har tenkt å utsette den for, kan jo diskuteres.

 

Ingen som har noe bedre å komme med enn pasta altså? Som Cyberpunk sier fungerer dasspapir og vann ganske dårlig. 1. pga pappen rundt vil løses opp, 2. pga papiret vil samle seg i bunnen som en hard klump, noe alle som har kastet vått papir på en annen i klasserommet vet.

 

Kokt pasta er faktisk ikke så ille, det vil jo til og med være varmt. Hovedproblemet tror jeg er å få det til å holde seg rundt penis, og ikke bare få alt sammen trykket inn til bunnen. Jeg vil igjen nevne at boksen ikke er SÅ stor i diameter, men nok til at jeg må fylle den med NOE. Ville jo ikke akkurat vært så behagelig å skrape penisen mot papp heller..

 

Flere forslag folkens!

 

Mvh trådstarter

Lenke til kommentar

Hadde ikke oyvind_dahl, eller hva han kalte seg (mannen med mange nick og brukere) en slik tråd for en god stund tilbake hvordan han laget en slik falsk vagina?

 

Hvis noen virkelig kjeder seg, så kan de jo bare begynne å lete på forumet da :p

 

Edit: Jeg lette, jeg fant ikke.

Hva heter den brukeren som skulle sykle langt fordi han tapte et veddemål?

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Tomatsaus blanda med pizzafyll. Nesten som å kjøre brannbil det :dribble:

Voks opp.

 

Jeg er muligens ikke den eneste som bør vokse opp her? Diskutere seriøst hvordan man kan lage "fyll på hjemmelaget fake vagina". Hahah.

 

Hva er useriøst med det? Dessuten finner jeg posten din totalt irrelevant for tema. Moderator burde slette din sorry-ass unødvendige post.

 

Trådstarter, hva med å prøve fjær, dun, elns (noe mykt), som du dynker i f.eks. såpe... Også tar du en sånn plasthanske eller en kondom nedi...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...