stasomfaen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hei! Har hørt med det lokale ishockeylaget om jeg kan starte igjen. Jeg sluttet for 2 sesonger siden og de mener at de på laget begynner å bli så gode at jeg ikke kan være med. Jeg har spurt om jeg kan bare bli med å trene i starten, kanskje et helt år til å begynne med før kamper. Jeg er så lei for at jeg sluttet og kan ikke tenke meg et liv uten hockey -.- Er det andre alternativer hvis jeg vil prøve å komme på et a-lag en dag? Det går sikkert ikke an å spille oldboys og bli tatt opp på et lag hvis jeg blir sånn noenlunde god? Jeg er 16 år -.- Har angret siden dag 1 jeg sluttet :/ Går bare og tenker på det hele tiden, og er nedfor. Jeg vil ha muligheten til å kunne spille det i mange år framover på et ordentlig lag. Ikke bare for lek, som frigåing kanskje 1 gang i uka. Blir deppa bare jeg hører ordet hockey eller i det minste ser ei kølle, for jeg kanskje ikke kan oppnå det noen gang. Det plager meg... Klarer ikke skolearbeid eller noe. Er det noen som kan hjelpe? Endret 12. november 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvilken hjelp er det du vil ha da? Altså, den eneste måten for deg å komme deg inn igjen på det laget, er jo å trene. Så kom deg på trening! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Det er det som er problemet! Kommer kanskje ikke inn på laget :/ Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du må jo bare prøve, ingen vits i å sitte her å klage. Gå på trening og spør om det er plass til en til, og begynn å tren. Det er bare til å satse! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Har ringt. De mener at det er vanskelig for meg å bli så "god" som de andre på laget, og nevner at jeg sluttet for 2 år siden osv. At alle snart er på eliteserienivå og bla bla, men mye av det er bare propaganda syns nå jeg. Venter på svar om jeg kan bli med og se om det blir morsomt å være "den dårligste", en som sa at de fleste slutter når man ser at de andre er bedre... Men jeg har lyst til å være med å trene og hvis det ikke er mulig å starte om det er andre tilbud som jeg kan oppnå det samme med (?) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ikke ta sorgene på forskudd. Har du ingen venner du kan spille hockey med? Bare for å spille og ha det morsomt. Ser ikke vitsen med å drive med noen som helst slags sport hvis man ikke spiller for å ha det morsomt... :S Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Det er forsåvidt et stort poeng. Jeg spiller selvfølgelig for å ha det moro, men jeg vil ha det i livet mitt lenge! F.eks spille på A-laget og ha en jobb ved siden av... Men uten å komme på et lag så har jeg vel ingen sjanse? :/ Jeg blir så deppa av tanken om at jeg kanskje aldri kan oppnå hva vennene mine driver på med, samt. at jeg egentlig alltid har drømt om det samme. Sitter bare og kjeder meg hjemme med konsentrasjonsvansker over skolearbeid. Har ikke hatt noe å gjøre siden jeg sluttet. Jeg har ikke fått et klart NEI enda, men jeg "tror" liksom at jeg har fått det. og hvis jeg får det så blir alt bare verre. Endret 12. november 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
Tjasdiv Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvis de stenger deg ute er det mest sannsynlig stikk i strid med klubbens retningslinjer (eller hva det kan kalles). Spør lederen for foreningen om de virkelig kan nekte ungdom å benytte seg av tilbudet en ishockeyklubb i nærmiljøet gir. Med mindre laget vi prater om faktisk ligger i toppserien, holder et veldig høyt nivå og derfor ikke kan ta inn hvem som helst er svaret mest sannsynlig "nei" og du kan mase deg inn! Hvis dette ikke går, bør du ihvertfall kunne kreve å være med på en trening eller to slik at de får sett hvilket nivå du ligger på. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Har ringt kontoret for klubben, og de mente at jeg burde få være med på i hvertfall en trening for å prøve meg, så han skulle sjekke opp litt. Og jeg har hørt at de ikke kan si nei til å ta meg inn, men trenerne leker jo NHL... Tror at ingen er gode nok for laget. Og jeg har lyst til å bare være med å trene det første året. Ødelegger jo ikke for kamper da... Syns det blir for dumt at de skal nekte folk fordi de ikke har spilt siden 8 årsalderen til nå... Jeg spør jo fordi jeg vil bli bedre og brenner for sporten. Endret 12. november 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Alt byr bare på problemer -.- Jeg får sannsynligvis ikke starte, fordi de har trent 2 år mer enn meg... Det sies at hvis jeg hadde startet i fjor, så hadde jeg fått lov, men ikke i år... Og det ene oldboys laget jeg visste om er visst borte nå. Tydligvis får jeg ikke gjort annet enn å gå på frigåing... I fjor var det 1 eller 2 ganger i løpet av sesongen, så det blir nesten 0 frigåing også. Jeg nekter å starte med bandy, fordi det sucks... Hva skal jeg gjøre for å få det vekk fra tankene? Eller er det flere mulighetet? Tenker på det 24/7 bokstavelig talt!!!! Hjelp! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 jada! Jeg fikk starte. Tok litt tid, men jeg fikk starte på 94-laget så lenge... Jeg er selv 92. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå