Audun B Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Hei, jeg er ute etter å sprite opp partyantrekket litt, men og noen småting til daglig bruk. Er på jakt etter accessories, sånn som smykker, kortholdere/lommebøker, belter og alt annet som ikke er et standard klesplagg. Problemet er at jeg ikke finner det noe sted. Noen som vet av nettbutikker (helst i Norge) som selger slikt? Eller hvilke butikker i Trondheim som kan ha noe slikt. Det jeg er på ute etter vil ligge over H&M juglet og under det som selges hos gullsmed. Mvh Audun B Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Du kan ta en titt på D/K Mann greiene fra Dyrberg/Kern Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 12. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Mye bra der, Alinoe. Noe var litt vel pricy. Flere forslag? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Sjokkerende nok, ja. Hvis du trenger en liten reduksjon i pris kan du jo ta en titt her: http://www.asos.com/Men/Jewellery/Cat/pgec...y.aspx?cid=5035 Syns ikke det er like mye fine greier som fra D/K, men ikke sånn veldig dyrt mye av det her. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Ingen norske sider? Tenker igrunn spesielt på de halskjedene med en tann på. Men ville helst hatt et som tannen henger i noe annet en den blanke stål/kobber vafan. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Blackchili er en fin accessories butikk. Stayhard Fasionline har et smykke med sort tann. Blir kanskje for dyrt. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Blackchili er en fin accessories butikk. Stayhard Fasionline har et smykke med sort tann. Blir kanskje for dyrt. Takk for tipset, vel! Syns ikke den sorte tannen er verdt 1200 kroner nei ; ) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 Er skuffende lite sånt i Norge. Når jeg går innom en gullsmed så er jo 98 prosent av varene for kvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå