e(XP)erience Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Vet noen om hvor en kan finne slike koblingsskjemaer og komponentliste til for eksempel viftestyringer. Skal lage en selv, kanskje kjøpe en Rheobus vis jeg ikke får det til. Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Søk i forumet du. etter koblingsskjerm ellerno. Finnes mange poster Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Takk for svar Lenke til kommentar
Arb|ter Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hva med å si hva du skal ha. Hvor mange vifter, åssen de skal styres etc.. utrolig hva som kan dukke opp vettu :wink: Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Fant en flott side hvor det var kretskort, veraboard og varenummer (Elfa) for alle varene, pluss oppskriften på hvordan man kan gjøre det. Link: http://www.nordichardware.com/guides/mod/2002/rheobus/ Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Fant en flott side hvor det var kretskort, veraboard og varenummer (Elfa) for alle varene, pluss oppskriften på hvordan man kan gjøre det. Link: http://www.nordichardware.com/guides/mod/2002/rheobus/ Hehe, nice link iver, likte spes. de kjøleskapsmagnetpingvinene Du er en aktiv liten gutt innen modding til å være 13 (hvis matta mi stemmer riktig) år, synes du er all over forumene jeg Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Det er snakk om opptil fire vifter som skal kunnes startes og reguleres ved hjelp av et potmeter. En LED skal lyse svakere og sterekere etter som en skrur på potmeteret. fikk lov å lage en på skolen av læreren. Jeg skal ta bilder underveis og legge dem ut på min FTP. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Fant en flott side hvor det var kretskort, veraboard og varenummer (Elfa) for alle varene, pluss oppskriften på hvordan man kan gjøre det. Link: http://www.nordichardware.com/guides/mod/2002/rheobus/ Konge side!! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Takker og bukker for positiv respons. Jeg er 13 år ja, så matten din stemte den. Casemodding er jeg egentlig ikke så stor fan av, liker heller modding av andre ting (som f.eks den dere teddyen). Har begynt å skjønne elektronikk litt bedre nå, og synes det er utrolig gøy! Eneste kjipe er det at vi bor i Norge, og har derfor ikke alle de elektrobutikkene som andre land har . Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Huff jah ! det er kjipt og ha meget begrenset tilgang til eletronikk stuff hvis ikke må man betal en haug me spenn i porto og toll Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 For oss litt priviligerte så har vi Omega Verksted på Gløshaugen. Der har vi masse rart Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 For oss litt priviligerte så har vi Omega Verksted på Gløshaugen. Der har vi masse rart og i hvilken by ligger det da? Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Elektronikk-studentenes verksted på NTNU. Alle på NTNU har tilgang der da...Men medlemmer får gratis kaffe Må si at Iver89 imponerer stort! stå på Iver89 8) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Elektronikk-studentenes verksted på NTNU.Alle på NTNU har tilgang der da...Men medlemmer får gratis kaffe Må si at Iver89 imponerer stort! stå på Iver89 8) Hm, må vel egentlig være medlem for å kjøpe noe der også, men det koster jo ikke mer enn 50-lappen. Faktisk tror jeg at jeg drar dit as we speak ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå