HoaXed Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg har nå gått på MENA, Materialer Energi og Nanoteknologi i et halvt år snart, men må si at jeg angrer litte grann nå. Jeg er ikke en særlig god realist og siden dette er halve grunnlaget for denne utdanningen føler jeg at jeg har valgt feil og nå er tiden for å rette opp i det. Midt ønske er å jobbe i en lederstilling, om ikke leder siden dette kommer av erfaring og ansinitet men innenfor prosjektledelse. Rett og slett tjene godt med penger samtidig som jeg har et stort ansvar. Jeg har valgt MENA fordi jeg så dette som et grunnlag for konsulent, rådgiver innen energi og miljø men jeg føler det går for mye på forskning. Har derfor sett meg ut en ny linje, TOOL - Teknologi Organisasjon og Læring. Dette innebærer utdanning innen Teknologi innenfor Informasjonsteknologi, samt Sosiologi, og Pedagogikk. Mer kan dere lese her: http://www.uio.no/studier/program/tool/om/...emuligheter.xml . Jeg har også sett meg ut BI men jeg er usikker på om det er verdt det. Men spørsmålet mitt er da! Er det noen jobb og venter på meg om 5 år hvis jeg velger en slik "konsulent/rådgiver/leder" utdanning? Og hva kan jeg forvente av lønn? Bør jeg i det hele tatt bytte? Vær snill og hjelp meg! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Glemte å legge ved link til BI studiet jeg så på: http://www.bi.no/Content/Article____46611.aspx Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Noen som har innspill om hvordan det vil være å være siviløkonom. Jobber? Er det kun ren økonomisjef, eller kan man bli leder også? Hva ligger lønnen på? Er det i hele tatt noen jobb å få? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå