Gå til innhold

Låse Agp portene på Asus A7N8X Deluxe

Bushnell

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å overklokke.. men da vil jeg låse agp portene så de ikke blir med i samme duren.. (har vert borti att hden har klikka pga for høy fsb) så da lurer jeg på da.. hva er det jeg trykker på i bios? eller er det automatisk låst fra før? har ikke tenkt å overklokke no veldi mye.. men om jeg hadde klart 150-200 mhz hadde det vert fint :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm lurer på det.. 166x 12 er kanskje ikke det smarteste.. men for nå så være. går fort nok som det gjør

Hmm, det burde egentlig funke ganske fint med en xp 2400. Men prøv litt lavere først, gjerne litt ned med MP, så jobber du deg oppover. Prøv 2-2-2-5 settings på minnet, gjerne litt opp med vcore.

Lenke til kommentar

Om du har en xp2400 cpu vil du ikke kunne gå lenger ned en 13 på multiplieren.. den er sperret. Xp2100 og lavere kan kjøres opp til 12.5 på multiplieren.. xp2400 og over har de kuttet to broer på slik at de aktivere multiplier over 12.5.. bakdelen er at du ikke får gå under igjen..

Asus hk klare seg ok opp til ca 190 FSB.. om cpu klarer det da.

Er stor mulighet for at du kan kjøre den på 13x166 fsb .. da får du xp2700 og det er ikke så verst, men du må du må nok gi litt mer cpu vcore volt.

Om du skal overklokke en t-bread cpu bør du ha bra kjøling.. de blir fort varme når du gir litt gass. :oops:

Lenke til kommentar
Om du har en xp2400 cpu vil du ikke kunne gå lenger ned en 13 på multiplieren.. den er sperret. Xp2100 og lavere kan kjøres opp til 12.5 på multiplieren.. xp2400 og over har de kuttet to broer på slik at de aktivere multiplier over 12.5.. bakdelen er at du ikke får gå under igjen..

Asus hk klare seg ok opp til ca 190 FSB.. om cpu klarer det da.

Er stor mulighet for at du kan kjøre den på 13x166 fsb .. da får du xp2700 og det er ikke så verst, men du må du må nok gi litt mer cpu vcore volt.

Om du skal overklokke en t-bread cpu bør du ha bra kjøling.. de blir fort varme når du gir litt gass. :oops:

har vannkjøling og 4 fsb er da vell ikke full gass så vidt jeg veit testa med 12 mp og men må bytte minnet til et annet så tilbake for og komme inn i bios igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...