Gå til innhold

Playa Del Ingles - noen som har vært der?

Sovesofa

Anbefalte innlegg

Heisann..

skulle egnetlig ta en liten tur, i høst, men ble isteden i slutten av januar, noe som egnetlig er helt greit for min del.

turen går til Playa del ingles, Gran Canaria, siden det er antakeligvis er det varmeste i sydeuropa på den tiden. i den anledning lurte jeg på om noen har vært der før?

skal ikke ta av med noe party greier akkuart da, så blir minimalt med festing, skal være mer familietur. og fungrer det i playa del ingles da? og er det mye folk der i slutten av januar?

gode erfaringer og dårlige ønskes :)

og edit: noen som vet om det er ett greit gym der?

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg vært i Playa del Ingles, men har vært blant annet i Puerto Rico som ligger like ved. Partyfaktoren er ganske så høy, men man trenger ikke nødvendigvis å bli så veldig berørt av dette. Jeg vil anbefale å leie en bil og komme dere ut av turistplassene, da får dere garantert en helt annen opplevelse av øya. En kjapp busstur til Las Palmas er også en fin opplevelse. Man går fort lei av innkastere og "special price for you" om man kun befinner seg i kjernen av Puerto Rico, og jeg tipper del Ingles er likedan, om ikke enda verre. Jeg var der i begynnelsen av november, og da var det rundt 25 grader midt på dagen. Du kan forresten se noen bilder fra min tur her, der finner du også bilder fra en biltur på tvers over øya. God tur!

Endret av ThuleAudio
Lenke til kommentar

Har vært i Playa Del Ingles for 10 år siden og at det var mye svensker og nordmenn var vel ikke min opplevelse av stedet.

Byen er en ren turistby uten så mange lokale innbyggere og ja det er innkastere over alt og over alt hvor du ferdes er det tyskere, tjukt av de over alt.

Byen har til og med eget hotell for tyskere så jeg fikk inntryukk av at det var der der de var mens i Porto Rico og Arginigin var det ikke så mange av de.

Arginigin er faktisk en by bebodd av Spanjoler og det nærmeste man kommer en by beregnet for de fastboende på stedet.

Rett ved siden av ligger komplekset til Bjørn Lyng (Amfi del Mar) hvor de selger timeshear leiligheter.

Er faktisk en severdighet som er greit å få med seg så lenge man ikke går på limpinnen og kjøper leilighet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...