[email protected] Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har aldri spilt dette spillet før, men kom helt tilfeldig over noen videoer av det på Youtube. Der sloss Eddie(fra Iron Maiden) mot Joey Jordison (fra Slipknot). Jeg søkte litt rundt, men ingen av disse var oppført som spillbare karakterer. Kan noen gi meg en forklaring på dette? =S Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ganske enkelt, I spillet kan du lage din egen karakter. i "lag din egen wrestler" menyen får du ganske frie tøyler, så det er mest fantasien som setter grenser. Her har du Homer fra The Simpsons og Ash fra Pokemon: http://www.youtube.com/watch?v=fO7YJ-qaNfU Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Utrolig hva man kan få til med litt innsats, kreativitet og kunstneriske evner Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Virker dette på PSP versjonen også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå