Glassflasken Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vel idag har jeg kastet opp, hatt diarè og vondt i hodet.. og 39.3 i feber :( og følt meg svimmel har vel gått på do 8 ganger Hva hjelper mot diarè... uten og gå til legen ?? PLIIS HJELP MEG Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Putt en tampong i rumpa Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 imodium comp? Hva er det Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 tabletter du får på apoteket.. funker bra.. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Fra Apotek1: * Erstatt væsketapet. Drikk ca 2-3 liter per dag av en væske som inneholder både salt og sukker. F.eks GEM pulver oppløst i rent vann, eller en blanding av mineralvann og eplemost. Poser med GEM pulver er praktisk å ha med i beredskap på reiser. * Loperamid og Imodium har en stoppende effekt ved diaré. Legemidlene bør brukes med en viss forsiktighet siden diaré er kroppens naturlige måte å kvitte seg med uønskede stoffer på. Midlene fjerner ikke årsaken til diaré, men kan være praktiske for eksempel under reise, eller hvis væsketapet er stort. * Melkesyrebakterier som finnes i bl.a Idoform kapsler, eller yoghurttyper med LGG, kan brukes for at magen raskere skal normalisere seg. Vanlig yoghurt har ikke denne effekten. Biola er eksempel på produkt med LGG. * Spis lett fordøyelig mat og unngå søtmelk og iskrem de første dagene. La appetitten styre hva du spiser. Lenke til kommentar
Gjest Michael Hustad Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 hva hjelper best for en 15 åring.. nettop vært i tyrkia, litt løs mage og svimmel. kjøper bannan og blåbærsaft i morgen.. kjøper også immodium comp. God bedring til dere "bløt-romper" Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Putt en tampong i rumpa Hadde denne tråden i mine innlegg. Og det var en vill bump. Men fy flate som jeg lo av mitt eget innlegg. En gang drittunge. Alltid drittunge. Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå