stian90_2 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heisann, har nå eid en Honda Accord en stund, og jeg blir mer og mer gira på å kjøre en NY bil.. Skal kjøpe til sommeren, da jeg har spart opp nok. Men jeg lurer egentlig på hva jeg er ute etter. Noen som har noen tips til bilmerke og modell som passer for mine sære krav ? -Sedan ( 5 dørs ) -Helts skinninteriør og ellers ganske clean.. -Svart ( man får vel alle biler i dette da ) -Mullighet for og få tak i deler, da jeg skrur endel. ( ikke lett på en gammel accord ) -Ekstrautstyr er viktig, jo mer jo bedre.. -Fram eller bakhjulstrekk spiller ingen rolle.. -God kjørekomfor. -Bil som holder i mange år som er lite feil med. -Mye motor ? Har sett litt på Honda Accord, Honda Prelude og BMW 7 serier. Men vil se om andre har noen andre innspill.. Takk Budsjett er satt til ca 100-150 000 MAX! Er bare lærling så.. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hva med en Volvo S80? Utrolig kjørekomfort, masse sikkerhet, veldig rent interiør og verdens beste seter. Dessuten er det masse plass, utrolig god stereo som standard(ihvertfall om du sitter foran ) og veldig lite veistøy inne i bilen(en av de stilleste bilene du får, faktisk). 2001-modell og eldre ligger mellom 100.000-150.000kr. Endret 12. november 2008 av Løve Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Pssst: Honda Prelude er ikke sedan. Pssst2: Volvo S60 er en langt stiligere bil enn S80. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Pssst: Honda Prelude er ikke sedan. Pssst3: Sedaner har vel stort sett 4 dører mens kombi har 3 eller 5. Prelude er en 3-dørs kombi, mens Accord og 7-serie er 4-dørs sedan (såfremt det ikke er snakk om stasjonsvogn). Endret 13. november 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
Frankis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 At Volvo S60 er stiligere enn en S60, er vel en smakssak. Selv synes jeg S80 ser mer staselig ut. Men at S80 er blandt de stilleste bilene stemmer nok ikke. Den er stille, men ikke blandt de stilleste. Den er ikke på Mercedes S-klasse og Maybach-nivå Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Saab 9-5 begynner forresten også å bli alvorlig billig nå. Her finner du mange biler med herlige motorer (opp til 2,3-liter turbo, 220hk) og mye snacks interiørt. Blant annet fantastiske skinnseter. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Noen andre forslag, har litt lyst på en ny japsebil. Dessuten har jeg hørt/lest det er mye feil med nye volvoer, gjelder kanskje en spesifisert volvo. Nei, prelude har ikke 5 dører, men vet at noen versjoner har skinnseter, og det kommer før 5 dørs.. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen andre forslag, har litt lyst på en ny japsebil. Dessuten har jeg hørt/lest det er mye feil med nye volvoer, gjelder kanskje en spesifisert volvo. Nei, prelude har ikke 5 dører, men vet at noen versjoner har skinnseter, og det kommer før 5 dørs.. Hvilken Volvo er det du snakker om nå? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Noen andre forslag, har litt lyst på en ny japsebil. Dessuten har jeg hørt/lest det er mye feil med nye volvoer, gjelder kanskje en spesifisert volvo. Nei, prelude har ikke 5 dører, men vet at noen versjoner har skinnseter, og det kommer før 5 dørs.. Hvilken Volvo er det du snakker om nå? Det er vel mer strengt tatt snakk om alle Volvoer, med XC90 som den desidert verste: http://www.teknikensvarld.se/nyheter/08102...nybil/index.xml Endret 25. november 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 XC90 hadde en del problemer med girkassen før faceliften. For stor belastning, rett og slett. Vet at Volvo har hatt en del problemer med bl.a dieselvarmerne. S60 er vel en bil som har hatt generelt sett lite problemer. Det var iallefall det jeg fikk vite når jeg snakket med mekanikerne som jobber med volvo, under utplasseringen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå