Angelnuske Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg har to bærbare pc'er i huset, men kan kun koble til nett med en AV GANGEN på den trådløse JENSEN routeren.... Kan noen hjelpe meg med å løse dette..??? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har du koblet til modemet i WAN (internettporten?). Har du samme faste ipadresse på begge maskinene blir det konflikt. Lenke til kommentar
Angelnuske Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Har du koblet til modemet i WAN (internettporten?).Har du samme faste ipadresse på begge maskinene blir det konflikt. Vi har samme ip adresse ja.. hva kan jeg gjøre med d? Er helt grønn på området Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gå inn på kontrollpanel. nettverkstilkoblinger, lokal tilkobling. Høyreklikk på nettverkstilkoblingen dere bruker og velg TCP/IP hvor du kan endre ipadressen. Du kan jo endre det siste tallet på en av de eller velge å la den hente ipadresse automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå