Simon Aldra Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 I de økonomiske nedgangstidene tror jeg ikke akkurat dette skiltet vil få frem kjøpelysten hos hvermannsen. Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ikke akkurat et bilde jeg ville hatt på veggen til pryd, men det var vel ikke tanken heller. Det er en god dokumentasjon på på de skiftende tidene. Skiltet mangler nesten bare et lite "vær så snill!" på skrå nederst. Jeg ser for meg store drømmer om et flott nabolag og kjapp fortjeneste som plutselig har blitt til søvnløse netter og full brems. Budskapet er vel rimelig klart. Teknisk tror jeg at det hadde blitt lettere å like om skiltet var hvitt, men det hadde ikke gjort noe fra eller til for reportasjeverdien. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg tror det kan være en ide å komme tilbake til dette skiltet på våren (etter snøsmeltingen). Slik som skiltet er nå; så er det ikke slitent nok. Slik at tekstene får ikke den slagkraften de fortjener. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Motgangen og oppgittheten kommer nesten gjennom i dette bildet, og det fungerer godt som illustrasjon til en artikkel. Men sett som bilde så synes jeg ikke det treffer godt nok til å rettferdiggjøre at det står på egne ben. Men det kan hende at den statusen vil forandre seg med tiden, når renten stabiliserer seg og folk begynner å kjøpe boliger igjen. Men akkurat nå så blir det bare et av mange inntrykk vi får av finanskrisen, og ikke et av de sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå