husgutt Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Komplett selger spillet nå, selv om utgivelsesdatoen er 28 november. Mitt eksemplar skal være sendt allerede.. Positivt at det er på norsk denne gangen, og at man senere kan laste ned nytt innhold fra xbox live. Ser på ign at det som forrige spillet, er for få spørsmål, men ellers stort sett samme som forrige. Personlig liker jeg mye bedre dette enn buzz. Filmklipp i hd versus teite animerte klipp fra masete tjoms.. hehe Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vær forsiktig så ikke du blir banna fra live for å spille for tidlig.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har spilt dette i over en uke på live uten å bli bannet. utrolig mye bedre enn det forrige:) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Leste i dag at det skulle komme allerede 14. Nov og spillet er sonefritt, så mange i Europa har spilt det en god stund allerede......... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vær forsiktig så ikke du blir banna fra live for å spille for tidlig.. Så alle som anmelder spill kommer til å bli bannet fra Live? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Vær forsiktig så ikke du blir banna fra live for å spille for tidlig.. Så alle som anmelder spill kommer til å bli bannet fra Live? Alle sier jo at man blir banna for å spille spill før release... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Bekrefter at jeg fikk det i posten idag, alt for tidlig. hehe Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 1 dag for tidlig....... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Kommer ikke før 28 i Norge.. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kan ikke tenke meg man blir bannet av å spille spill føre offisiell release. Anmeldere spiller jo og får achievements etc, det er jo lovlig. Uansett, hvordan er det? Funker det som vors spill? Er det bare film spm? Kommer det utgaver med annen trivia også? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 hvis du spør meg, så vet jeg ikke. Kom nettopp hjem fra james bond. Gidder ikke spille scene it alene,så nå spiller jeg dead space i stedet.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kommer ikke før 28 i Norge.. Rimelig sta du.... Alle butikker i Norge kan selge det NÅ! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Det er ikke det Game sier ihvertfall. Men samme faen Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er ikke det Game sier ihvertfall. Men samme faen http://www.gamer.no/slippdatoer/?tids[173]=3774&n=0 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 game, som i butikken som faktisk selger spill.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 game, som i butikken som faktisk selger spill.. ja, game og spill butikker generelt har jo alltid rett Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei noen som har testet det nye Scene it, er det bra? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hei noen som har testet det nye Scene it, er det bra? Har spilt dette i over en uke på live uten å bli bannet. utrolig mye bedre enn det forrige:) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 game, som i butikken som faktisk selger spill.. ja, game og spill butikker generelt har jo alltid rett Ja, og alt anonyme mennesker skrivr på nett er korrekt... doh.. Aldri hørt om selektive utgivelsesdatoer før for å si det sånn.. Forøvrig, har jeg testet det. Mye som det gamle, bare enda bedre vil jeg si. At det er på norsk er jo en fordel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå