Ueland Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har kun TV fra GET Kjøp filmer som normale folk Tor Henning.. :!: Greit med litt variasjon Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sant nok Kjøp litt varierte filmer da Lenke til kommentar
mtw Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har fått brev fra GET, og fikk tastet inn PIN2, men det står bare No Info inne på filmleiemenyen. Noen som vet hva som er gæli? Bor i Haugesund om det har noe å si. Har du byttet splitter? Den skal du ha fått i Posten sammen med litt info. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har fått brev fra GET, og fikk tastet inn PIN2, men det står bare No Info inne på filmleiemenyen. Noen som vet hva som er gæli? Bor i Haugesund om det har noe å si. Har du byttet splitter? Den skal du ha fått i Posten sammen med litt info. Fikk ikke ny splitter med, men har snakket med kundeservice, en svensk tjei, og hun har sendt meg ny splitter så da skal det være i boks. Hun mente ihvertfall at det var det som var problemet. Lenke til kommentar
annie-93 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei. Nå har jeg også skaffet meg HD-boksen til get, hundre år etter alle andre. Så langt går det meste smertefritt, utenom en ting, og det er filmleien. Inne på menyen er den "fanen" som heter filmleie bare i hvit tekst, og det skjer absolutt ingen dersom jeg trykker "OK" på fjernkontrollen eller prøver å gå via knappen "FILM" på fjernkontrollen. Det står fortsatt bare: "Trykk OK for å komme inn på filmleie" (eller noe i den duren) Med andre ord; det kommer ikke opp noen feilmelding. Jeg har sett i brukerveiledningen at man er nødt til å være i et område der man KAN få Get bredbånd. Derfor gikk jeg inn på get sine hjemmesider og prøvde først å sjekke det på Minside. Dette gikk ikke fordi da jeg skulle skaffe meg passord kom det bare opp en rute der det står at denne tjenesten ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Jeg har også prøvd flere nettlesere i tilfelle det var det som var problemet, men det var det ikke. Deretter prøvde jeg tjenesten der man setter inn telefonnummer, får opp adresse osv, men da jeg kom til leilighet og etasje hadde jeg bare et valg. Jeg bor heller ikke i leilighet, men i hus, men kanskje de bare kaller det leilighet? Uansett fikk jeg hvertfall opp senere at det ikke fantes noen tjenester tilgjengelig for min leilighet når det kom til bredbånd. Jeg er derfor ikke sikker på om det er på grunn av leilighet/etasje-problemene, eller om jeg rett og slett ikke kan få get bredbånd, og derfor heller ikke filmleie, i mitt område. Takker for alle svar, for akkurat nå skjønner jeg ingenting. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Man er nødt til å ha GET som bredbåndsleverandør for å få tilgang til filmleie? Da er det ikke rart at jeg bare får feilmeldinger selv om jeg har koblet til kabelen i ethernet inngangen. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Man er nødt til å ha GET som bredbåndsleverandør for å få tilgang til filmleie? Det tror jeg ikke. Nettet og dekoderen er to helt separate greier her hos meg som ikke er koblet sammen (men de kommer riktignok inn i huset via samme kabel såklart). Men det kan tenkes at hvis du bor et sted der Get ikke tilbyr bredbånd så er kanskje ikke linjene tilpasset up/downstream på tilstrekkelig måte for å støtte filmleie fra dekoderen. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Man er nødt til å ha GET som bredbåndsleverandør for å få tilgang til filmleie? Det tror jeg ikke. Nettet og dekoderen er to helt separate greier her hos meg som ikke er koblet sammen (men de kommer riktignok inn i huset via samme kabel såklart). Bor sentralt i Oslo. Har koblet nettverkskabelen til Ethernet inngangen på HD PVR, men får bare nettverks feilmelding når jeg forsøker å trykke på filmleie. Feilen ligger ikke hos nettverket mitt. Noen idèer om hva som kan være grunnen? Lenke til kommentar
satchman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Hmm - kanskje du har en annen HD PVR enn det jeg har. Hos meg er ikke PVR'en koblet til (data)nettverket på noen måte. Det er kun en vanlig coax-antennekabel som går inn i den og ikke noen nettverkskabel overhodet. Endret 21. august 2010 av satchman Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 GET bruker et hybrid løsning på TV og filmleie, så har fått med meg at dette systemet fungerer så som så. Filmleie via IPTV derimot skal være bedre, fungerer utmerket hjemme hos meg i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå