Bliv1n Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jau, fikk Nokia 5310 XpressMusic i går, førnøyd med det meste så langt, men det å overføre sanger fra PCen tar rundt 1 min og 30 sek per sang. Bruker kabel og Nokia Music Manager, kan umulig være slik det var ment? På den gamle mp3-spileren min var det snakk om maks 10 sek. elns per sang. Tips? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvis du har mulighet til å bruke kortleser i stedet for å koble selve telefonen til PCen, så vil det gå mye raskere. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Spør her også, er det mulig å bruke Flac på denne mobilen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Spør her også, er det mulig å bruke Flac på denne mobilen? Nei siden den har S40 OS, men det er ingen vits heller siden lydkvaliteten ikke er så god at man vil få noe bedre lyd av FLAC vs MP3 med høy bitrate. Hadde mobilen vært en S60 mobil hadde det fint hvert mulig siden man da kunne ha lastet ned tredje parts programvare. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En ting er lydkvaliteten, men jeg har ikke noe mp3.. bare flac. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 En ting er lydkvaliteten, men jeg har ikke noe mp3.. bare flac. Da blir det nok verre, må nesten bare bite i det sure eplet og konventere til mp3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå