Gå til innhold

Hvor finner jeg nyere driver til nVidia M8600GT?

Pallantir

Anbefalte innlegg

Jeg har en Zepto Znote med et M8600GT, men driveren er 175.80 fra august og funker ikke særlig godt med Windows 7 (som har samme driverarkitektur som Vista). Den er en tanke ustabil. Jeg prøvede å laste ned siste Forceware-driver, men fikk bare beskjed om at den ikke støttet kortet. Fins det ikke nyere versjoner noe sted? Jeg prøvde på Zeptos FTP, men fant bare den samme versjonen. Siste versjon for M-kortene på nVIDIAs nettside er enda eldre, 175.32. Har de en merkelig politikk for å gi ut drivere til notebookskjermkort? Nyeste driver for vanlige kort er jo 178.24, og den er bare en måned gammel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laptopvideo2Go.com kan forsøkes men generelt sett drivere til bærbare innebærer at du MÅ ha fra produsenten hos deg er det Zepto.

Så enten må du leve med det til Zepto gir deg en oppdatering eller så kan gamble og forsøke siden som jeg nevnte.

Årsaken til at bærbare er verre her er at alle produsentene bygger opp maskinen forskjellig og integrerer brikkene på forskjellig måte, derfor er det vanskelig å lage en universal driver.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...