Theecurtains Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hallo godtfolk. Jeg har i alle å brukt telefonen som spiller, men nå vil jeg ha en egen MP3- spiller. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil ha,men jeg skal ikke ha noe fra Apple ivertfall. Det jeg trenger hjelp til er: Kan noen av dere fortelle meg hvilke MP3-spillere som IKKE trenger et eget jæ*la program? Som for eksempel at man må bruke Itunes med Ipod osv. Jeg vil bare ha noe som kommer opp som en disk jeg,og som jeg kan putte mapper i. Ikke noe ekstra hokuspokus lissom.. Finnes det? Jokis. Endret 12. november 2008 av jokis Lenke til kommentar
Star Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har en Samsung T10 og den kan brukes som "ekstern disk" uten tilleggsprogramvare - forøvrig en svært bra spiller Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Samme kan gjøres med Sony sine spillere. Jeg anbefaler A-serien. http://www.sony.no/hub/walkman/block/1 Endret 12. november 2008 av Atald Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvis han ikke trenger video er Sony S630-serien best. Hvor mye plass trenger du; 8 GB, 16 GB? Lenke til kommentar
Theecurtains Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Hei , og takk for svar . ...jo mer plass jo bedre , men det er ikke det det står på. Registrerer at man kan få 32Gig flash nå.. ..færre bevegelige deler er vel kanskje et pluss? Er det flere merker som ikke trenger program? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei , og takk for svar ....jo mer plass jo bedre , men det er ikke det det står på. Registrerer at man kan få 32Gig flash nå.. ..færre bevegelige deler er vel kanskje et pluss? Er det flere merker som ikke trenger program? iAudio/Cowon har drag&drop Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei , og takk for svar ....jo mer plass jo bedre , men det er ikke det det står på. Registrerer at man kan få 32Gig flash nå.. ..færre bevegelige deler er vel kanskje et pluss? Er det flere merker som ikke trenger program? iAudio/Cowon har drag&drop Og veldig god lyd, eq, støtte for minnekort (D2 i alle fall) og batteritid Lenke til kommentar
Theecurtains Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 ...greit. Så det heter Drag and drop-spillere. Ganske logisk. Er det flere merker enn dette som har det? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sony også. Alle spillerne utenom Ipod har vell det. Ikke langt ifra. De beste spillerne for helt normale folk er det vel Sony som lager. Cowon er også et veldig godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå