MacLovin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hva burde jeg kjøpe hvis jeg kunne kjøpe et spill, av Fallout 3, Gears of War 2 eller eventuelt andre nye spill på markede? Hva er dine erfaringer? Du burde helst ha spilt begge spillene for å komme med innlegg Endret 12. november 2008 av hellboy1994 Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva burde jeg kjøpe hvis jeg kunne kjøpe et spill, av Fallout 3, Gears of War 2 eller eventuelt andre nye spill på markede? Hva er dine erfaringer? Du burde helst ha spilt begge spillene for å komme med innlegg Hvorfor ikke begge 2? har ingen erfaringer, men vet at jeg ihvertfall kommer til å kjøpe begge to! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Spørs, begge er etter det jeg kan forstå, veldig bra SP-spill. Om MP får noen patcher, så hadde jeg sagt Gears 2 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fallout er jo lenger i singleplayer, og gir deg mer tid for pengene. Gears har online som muligens vil virke snart. Personlig koser jeg meg mest med Fallout, men måtte runde Gears først da, så annbefaler begge Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fallout er jo lenger i singleplayer, og gir deg mer tid for pengene.Gears har online som muligens vil virke snart. Personlig koser jeg meg mest med Fallout, men måtte runde Gears først da, så annbefaler begge Second that. Burde egentlig kjøpe begge! Men om det sto for et valg ville jeg garantert tatt Gears of war 2. Singleplayer = Great Multiplayer = Great! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå