Jakestylez Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hei, Jeg holder på lage en web site og har tenkt å ha litt reklame på den. I den sammenheng har jeg hørt mye om Google Adsense. Er det noen her som har erfaring med det? *Kan man tjene bra med penger på å ha Googles Adsene reklame på web siten sin, i så fall hvor mye kan man tjene? *Og visst man får litt trafikk på siden, og folk klikker på annonsene dine. Hvordan skjer utbetalingene fra Google? Håper på svar slik jeg blir litt klokere. Er det forresten noen som har vært borti tradedoubler ? Endret 12. november 2008 av Jakestylez Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du skal ha en god del trafikk før du tjener bra med penger. Du kan lese mer om Google AdSense her. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Gjennomsnitt er det 1-2% av besøkende som trykker på reklame. Om du har 2.000 besøkende på en dag, kan du regne med å tjene rundt 20 dollar. Men det kommer an på optimaliseringen. Lenke til kommentar
Jakestylez Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Ok, takk for gode svar. En ting jeg lurer på er om jeg skal ha siden min på Engelsk eller Norsk? Jeg tror nok jeg kommer til å velge engelsk da d er mer potensiale her, dvs at mye flere folk vil komme inn på siden, begrenser seg selv om d er kun norsk. Kanskje jeg kunne valgt Engelsk og norsk? Noen som har erfaring m dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå