Cooperative Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg skal kjøpe en ny mobil til jul! Jeg trenger bra kamera, og gjerne GPS, og bra musikspiller Den MÅ robust! (Mobilene min får mye bank) Den må heller ikke være dritdyr. Hels Ericsson, Nokia eller kanskje Simens. Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg skal kjøpe en ny mobil til jul! Jeg trenger bra kamera, og gjerne GPS, og bra musikspiller Den MÅ robust! (Mobilene min får mye bank) Den må heller ikke være dritdyr. Hels Ericsson, Nokia eller kanskje Simens. siemens er konkurs... c702 er bra(etter en oppdatering.) Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) siemens er konkurs... Siemens er ikke konkurs, siemens lever i beste velgående. De tjente bare ikke nok på mobilavdelingen, så la den ned Endret 13. november 2008 av KaareKanin Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Sony Ericsson C702 virker som det beste alternativet for deg. Lenke til kommentar
reke Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva med Samsung B2700? http://www.gsmarena.com/samsung_b2700-2507.php Den er utrolig robust vs c720. Pluss at de SonyEricsson modellene som er i salg i dag (med unntak av k810i, k550i etc) -alltid- har et eller annet softwareproblem... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva med Samsung B2700? http://www.gsmarena.com/samsung_b2700-2507.php Den er utrolig robust vs c720. Pluss at de SonyEricsson modellene som er i salg i dag (med unntak av k810i, k550i etc) -alltid- har et eller annet softwareproblem... Ganske håpløst kamerea på den da.. Og musikkspilleren er ikke på høyde med Sony Ericssons heller. Lenke til kommentar
Ingevel Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 siemens er konkurs... Siemens er ikke konkurs, siemens lever i beste velgående. De tjente bare ikke nok på mobilavdelingen, så la den ned var selfølelig det eg meinte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå