The Fox Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Tittelen sier alt! Men ja er sånne sko inn i år? Her er noen bilder av sånne sko jeg mener: Takker for svar Haster! Edit: Bytta emnetittel og la til et smilefjes etter Haster! Edit 2: Endra emnetittel! Endret 12. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 De øverste var latterlig stygge. Jeg vet ikke om det er in eller ei, men hva har det å si? Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 De øverste var latterlig stygge. Jeg vet ikke om det er in eller ei, men hva har det å si? Ja, egentlig hva har det å si, men bare lurer egentlig før jeg kjøper no!? :!: Flere svar hadde vært fint uansett Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har de øverste, bare i sort. De er ikke så pene, men de er sykt behagelige og gode og varme. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) "Inn"?, sånn motegreier? Trodde det bare var smågutter ifra Oslo som syntes moter var viktige jeg Men de på det nederste bildet var vel fine, men nå er jeg ingen "mote ekspert". Spørsmålet er egentlig, hvem skal bruke dem? Hadde du kjøpt deg sko du synes er stygge, hvis andre hadde likt de? Endret 12. november 2008 av Steina Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Slike brune sko er ikke inn! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hva er forresten navnet på de nederste der? Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 "Inn"?, sånn motegreier?Trodde det bare var smågutter ifra Oslo som syntes moter var viktige jeg Men de på det nederste bildet var vel fine, men nå er jeg ingen "mote ekspert". Spørsmålet er egentlig, hvem skal bruke dem? Hadde du kjøpt deg sko du synes er stygge, hvis andre hadde likt de? Nei! Jeg syns de er kule og de solgtes i fjor, så bare lurer på om de er inn år :!: Jeg har de øverste, bare i sort. De er ikke så pene, men de er sykt behagelige og gode og varme. Ja, jeg syns de nederste er finest egentlig.. Slike brune sko er ikke inn! Sikker? Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hva er forresten navnet på de nederste der? Det er disse fra Circa: http://www.formatshop.no/SHOEdisplay.aspx?...mp;prodid=33099 Ganske dyre, men jeg finner nok noen billigere, jeg tok dem egentlig bare med for å vise noen sko som eksempel på noe lignende jeg kommer til å kjøpe... Takk for alle svar folkens! Endret 12. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gi nå faen i hva som er in da, gutt hvis de skulle være det, velg noe annet! Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Gi nå faen i hva som er in da, gutt hvis de skulle være det, velg noe annet! Hvorfor skulle jeg velge noe annet, når jeg syns de er kule? Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeans og CAT-sko (eller lignende) er tidløst etter min mening. Og ser bra ut. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gi nå faen i hva som er in da, gutt hvis de skulle være det, velg noe annet! Hvorfor skulle jeg velge noe annet, når jeg syns de er kule? Du spurte om de er in, og det er omtrent det dummeste spørsmålet du kan stille. Stol på deg selv. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvorfor skulle jeg velge noe annet, når jeg syns de er kule? Vel, da er det jo heller ikke noe vits i å spørre om de er in. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Gi nå faen i hva som er in da, gutt hvis de skulle være det, velg noe annet! Hvorfor skulle jeg velge noe annet, når jeg syns de er kule? Du spurte om de er in, og det er omtrent det dummeste spørsmålet du kan stille. Stol på deg selv. Jaja, seff... Hvorfor skulle jeg velge noe annet, når jeg syns de er kule? Vel, da er det jo heller ikke noe vits i å spørre om de er in. Nei, er vel ikke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå