vidarkri Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Coolermaster Aero7 http://www.tomshardware.com/newsletter/vol.../13/cooler.html Ser ut som en nyvinning er lansert her. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Den kjøler i alle fall noe helt hinsides, men det blir noe during... Jeg er fornøyd med min GlobalWIN TAK68 @ 2x 3400 RPM (QFan) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 swiftech 462 og 120 mm delta kjøler nok bra det og tenker jeg durer kanskje litt? jaja pyttsann Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kan vi fra nå av skille mellom begrepene "vifte" og "kjøler"? Vifte er tingen som snurrer rundt, kjøleren er klumpen under, ok? En kjøler med vifte® på kan vi la gå som kjøler, med mindre det er noe bytting på gang. Edit: Bushnell: ikke mot deg, dah. Generelt... Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 The noise level ranged from 62.5 dB(A) to 43.8 dB(A). jeg sier bare: OMG, det er så mye det! :o Irriterer meg noe infernalsk pga min 14db enermaxvifte som står på cpu'n jeg Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Skulle gjerne ha sett hva en slik radialvifte kan gjøre for min PAL8045 The noise level ranged from 62.5 dB(A) to 43.8 dB(A). jeg sier bare: OMG, det er så mye det! :o Irriterer meg noe infernalsk pga min 14db enermaxvifte som står på cpu'n jeg Du kan ikke sammenligne målingene Tom's har gjort med Papst sine specs for den vifta. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 The noise level ranged from 62.5 dB(A) to 43.8 dB(A). jeg sier bare: OMG, det er så mye det! :o Irriterer meg noe infernalsk pga min 14db enermaxvifte som står på cpu'n jeg 14db er jo utrolig lite, og du skal i teorien egentlig ikke høre denne viften. Så hvis maskinen din bråker med denne viften så vil jeg nok anta at det er noe annet som forårsaker den støyen. Selv har jeg en vifte med et støynivå på ca 32db og syns ikke dette er noe å vri seg i smerte over. Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 enermaxviftene er oppgitt til 14db støy på laveste hastighet. Selvsagt øker dette når man setter vifta på ei ribbe, men selv med kun en seagate U6 (5400rpm, stilleste da den kom ellerno) og EN vifte (cpu) så lå jeg lenge og irriterte meg over lyden en gang jeg skulle sove.. Passiv kjøling på skjermkort og ingen vifte i psu (den gangen).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå