Taaf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nettverks knappen fungerer ikke. Skjedde plutselig. Prøvde system gjenopprettning men kom feil melding å sto jeg skulle prøve et annet tidspunkt, prøvde mange tidspunkt men samme skjer. Knappen min lyser oransje, skal egentlig være lyseblå, når jeg trykker på den skjer ingenting. Vet ikke så mye om dataen min så hadde vært fint med hjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er det en HP maskin? Lenke til kommentar
Taaf Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Er det en HP maskin? Ja er en HP compaq 6530b en skole pc, mange andre har hatt samme problemet Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Masse HP-maskiner med feil på hardware. Reklamasjon er sikkert neste skritt. Lenke til kommentar
Taaf Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Masse HP-maskiner med feil på hardware. Reklamasjon er sikkert neste skritt. Blir vankselig siden det er en skole pc, oftest får jeg bare en ny pc tilbake og mister dokumentene mine. Er det ingenting jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Kan du ikke legge dokumentene over på en minnepenn eller CD? Ellers vet jeg ikke hva som kan gjøres for å fikse problemet. Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hva med å ta en kopi av dokumentene dine før du leverer inn maskina? "Det enkle er ofte det beste". Lenke til kommentar
Taaf Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Kan du ikke legge dokumentene over på en minnepenn eller CD?Ellers vet jeg ikke hva som kan gjøres for å fikse problemet. Vet du noe om hvorfor system gjenopprettningen ikke fungerer da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nei. Lenke til kommentar
Taaf Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Nei. Takk for hjelpa, fikk hjelp av en i klassen. Var en instilling som var forandret men takk likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå