Gå til innhold

Nokia verksteder, trege?!


Windows8

Anbefalte innlegg

2 mnd faktisk! Helt utrolig at det skal ta så lang tid.

 

Hvorfor ikke bare alltid ha litt, ikke masse, men litt deler klare? Det er ikke snakk om et så stort tap for Nokia.

Dessuten vet Nokia ekstremt godt at N95 og N95 8GB sliter med slakke deksler!

 

Kunne ikke vært mer frustert og irritert over Nokia.

 

Nå er ikke Mcare som det later til at du henviser til en del av nokia, noe du ikke later å forstå.

Mcare er et verksted - de tjener penger på å reparere og sertifisert av nokia til å utføre dette, men IKKE en del av nokia - det betyr at de ikke har alle deler på lager, de har flere merker, og det er ikke alltid enkelt å få tak i deler, eller bedriftøkonomisk hensiktsmessig å ha noe av alle deler inne hele tiden.

 

og ja: 2 uker er normalt, så jeg forstår virkelig ikke hva du syter slik over, du har krav på en lånetelefon, og har du problemer med hva du får, så får du betale mer hos en forhandler som kan gi deg det, eller sende klage når det går urimelig tid, altså X > 1 måned ca.

 

Ja, jeg forventer faktisk det.

 

1. Nokia, verdens største mobilprodusent.

2. Billig tlf? Nei.

3. Nokia og alle som har/har hatt N95/N95 8GB vet hva jeg prater om når jeg sier slakt frontdeksel.

4. Verkstedet ligger litt over 1 time unna hvor jeg bor, ja, altså where I live.

 

Hadde det vært en NEC tlf fra 2001 så kunne du nok pøst på med argumenter.

 

1. NOkia er IKKE Mcare som du har henvist til, det samme gjelder for Deltaservice som ligger i Oslo

2. Relativit, min P6500 og Iphone koster mer, din er billig i mine øyne!

3. og?

4. Poenget er? hørt om logistikk,post, andre merker, andre mennesker enn deg?

 

Sukk, dette blir for dumt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ingen kan vel seriøst mene at en har slike forventninger til ett billig elektronisk produkt ca 6000? Da vet en lite om hvilke marginer som elektronikk bransjen jobber med, vareflyt, bedriftsøkonomi, mekanikken som foregår eller logistikk. hadde ikke vært noe problem å øke service nivået som du forventer. Kjøp dyrere produkter eller kjøp 2 stk av varen som du kjøper, da har du alltid en eksakt lik hvis noe skulle skje. Den servicen du forventer får du ikke om du kjøper en bil til en million kroner engang.

 

Noe av det dummeste jeg har lest på ett mobil forum noengang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...