Alpha_Male Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Installerte Vista Home Premium 64-bit. Installerte diverse drivere og programmer: avast, Catalysator 8.10, Mozilla Firefox, Java, Adobe Flashplayer, MSN og VLC. Glemte å installere driveren for lyd til hovedkortet så puttet driver cden inn igjen, men plutselig ville den ikke starte opp. Finner heller ingen dvd rom under "My Computer". Hjelp? EDIT: Glemte å nevne at det er en IDE dvd brenner, om det skulle ha noe å si... Endret 12. november 2008 av Alpha_Male Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvilken spill har du installert? Samme har hent til meg, den virker noen dager etterpå til min store irritasion(fant aldri ut hvorfor). Lenke til kommentar
Pezking Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} 1. Click on the start menu. 2. If this is a Vista machine in the search box type in “regedit” without the quotation marks. 3. Maximize the HKLM and then go ahead and browse until you reach the key listed above. 4. In the right panel you’ll see something along the lines of “UpperFilter” and “LowerFilter” you want to click on each “filter” key and hit delete. Click yes when it asks to confirm if you wish to delete the key. 5. Restart Windows. Fant ingen norsk guide, men har fulgt denne selv MANGE ganger på forskjellige pcer og har alltid fiksa problemet for meg. Ofte opplever jeg dette problemet hvis du kjører en virtuall drive (eks deamon tools) Løser dette problemet ditt? Lenke til kommentar
Andebass Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 4. In the right panel you’ll see something along the lines of “UpperFilter” and “LowerFilter” you want to click on each “filter” key and hit delete. Click yes when it asks to confirm if you wish to delete the key. Jeg tror jeg har samme problemet, så jeg tenkte å prøvde guiden din, men når jeg kom til punkt 4 så ble jeg usikker. Det stod ikke noe "LowerFilter" og "UpperFilter" hos meg. Så jeg anntar at det betyr noe annet. Men siden jeg ikke er helt sikker på hva som er hva så turde jeg ikke slette noe. Kan du prøve å forklare litt bedre? Dette kan kanskje være løsningen på problemet mitt, så tusen takk på forhånd hvis det funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå