Gå til innhold

Hvordan printe på begge sider med HP710c ?

Anbefalte innlegg

Dette har vært mulig før, men med Win2k og tilhørende driver virker det å ha blitt umulig. HVORFOR ?

Jeg har gått gjennom innstillingene gang på gang på gang på e.t.c. - men finner ikke innstillingen for å printe på begge sider av arket.

Kan noen være så snille å hjelpe meg før jeg må sende brev som Norgespakken? LOL :D

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den skriveren hjemme, men har aldri visst at den skal kunne skrive på begge sider av arket!

Er du heeeeeelt sikker på at du ikke blander skrivere nå? 'Innmaten' i den tilsier ikke at den kan skrive på begge sider, ikke det jeg kan se iallefall!

Lenke til kommentar

Eh. Jeg hadde faktisk regnet med litt høyere IQ blant Hardware.no brukere...

Dere burde godt vite at jeg snakker om å printe f.eks. 4 sider av et brev på totalt 8, så bli bedt om å snu arkene som er blitt printet ut, legge dem i inn skuffen og så blir de printet på den andre siden, i riktig rekkefølge.

Eller var det for vanskelig å forstå? :roll: Tror jeg må spørre et annet sted..

Lenke til kommentar
Dere burde godt vite at jeg snakker om å printe f.eks. 4 sider av et brev på totalt 8, så bli bedt om å snu arkene som er blitt printet ut, legge dem i inn skuffen og så blir de printet på den andre siden, i riktig rekkefølge.

Hvorfor disse hentydningene til lav iq? Alle vet jo at det går an å snu arket og sette det inn igjen! (ja til og med jeg :D )

Men jeg har aldri sett den featuren på alle skriverne jeg har vært borti sine drivere, mens det visst for deg er den naturligste ting i verden at skriverdriveren skal ha dette inkludert!

Du kan ikke bare slenge ut påstander og regne med at 'vi burde godt vite' når du ikke er mer spesifikk! Formulér spørsmålet nøye og du vil ha større sannsynlighet for få et nøyaktig svar.

Lenke til kommentar
Dette har vært mulig før, men med Win2k og tilhørende driver virker det å ha blitt umulig. HVORFOR ?

Går ut i fra at du har lastet ned HP driverene, og ikke benytter de medfølgende Win2k driverene? Da vil du ikke ha de featurene du kanskje er vant til...

Lenke til kommentar

hmm... word har en fin funksjon, skriv ut alle oddetall sidene, og en annen, skriv ut alle partall sidene... få den først til å skrive ut oddetall sidene også alle partall sidene (etter å ha snudd arkene og lagt dem inn igjen), da vil du få utskriften på begge sider...

*dobbeltsjekke* .. eller kanskje ikke? *mumle* kunne sverget på at den funksjonen eksisterte.. hva med å krysse av for å skrive ut på begge sider? :D mmm kunne ikke dy meg :)

Lenke til kommentar

Har samme spørsmålet selv. Har en 880C, hvor driveren styrte det med partall/oddetall og som gav beskjed når den ville at jeg skulle snu arkene. Denne funksjonaliteten forsvant med en gang jeg gikk ver fra å bruke paralellporten til jeg brukte USB porten. Det det her er snakk om er de originale HP driverene, og ikke de som er innebygget i OS

Nå bruker jeg XP, og denne funksjonen finnes ikke i driverene i det hele tatt.

Du kan prøve å laste ned originale drivere fra HP, og se om det går da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...