TheNarsissist Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hallo for 2 uker siden tok hardisken på pc'en min fra komplett kvelden, sente inn hardisken og fikk en ny nå etter ca 2 uker Men så satt jeg den inn nå(Ganske sikker på at den sitter riktig, en rød litt flat kabel som går inn i en liten port på hardisken som på min gamle) Skulle innstalere og dette kom opp med BLÅ bakrun: Det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen. Det virker som om følgene fil skaper problemet: setupdd.sys PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA Og så masse annet. Jeg ringte komplett og de sa det kunne være så mye, så nå må jeg sende dem pc'en og det vill sikkert ta en stund Er fryktelig irritert nå, har mista tellinga om hvor mange ganger jeg har sendt pc'en tilbake til komplett, minst 4. Noen proffer her som vet om jeg kan fikse det selv? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Er det en OS disk du skal ha win/linux på? Eller lagring? Er det en SATA disk? Har du satt den i alene (tatt ut andre disker) og bootet pcen med OS cden ? Begge disse er i? Endret 12. november 2008 av War Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Regner med at det var operativsystem du skulle installere. Hvilket var det (versjon og Servicepack). Hvis det er XP kan det være at du må ha egne drivere for hovedkortet (chip-settet) for at maskinen skal kunne håndtere en SATA-disk korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå