rogerdah Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hei har vista ultimate 32 bit fungere helt utmerket men installerer drivere hver j g gang jeg startet opp selv om jeg har nyeste drivere.er det noen som har vært borti det samme.dette gjelder spesielt drivere til lydkortet roger dahl Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvilket lydkort er det snakk om? Er det sånn at lydkortet blir gjennkjent som ny maskinvare hver gang du starter opp pcen? Da tyder det på at noe rart er på gang, muligens at noe som lagger konflikt med IRQ og dytter lydkortet til å bruke en annen? Lenke til kommentar
rogerdah Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Hei det er et standard lydkort + et creativ som jeg har satt i utenom.har prøvd å deaktivere standard lydkort,men det blir fyrt opp igjen når jeg starter opp.ja det virker som den blir gjenkjent som ny vare Endret 12. november 2008 av rogerdah Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Du må deaktiver standard lydkort i bios. Da tipper jeg det går. Lenke til kommentar
rogerdah Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg får prøve det takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå